شناسهٔ خبر: 53830726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیا پری‌پتی قانونی‌است؟ مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان پاسخ می‌دهد

تهران- ایرنا- مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص بازیکن خارجی این تیم گفت: پری‌پتی با مجوز قانونی در ایران فعالیت می‌کند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا سبطی» در گفت‌وگو با ایرنا در توضیح قانونی بودن حضور بازیکن خارجی شهرداری گرگان اظهار داشت: در مجموع تیم براساس قانون و اصول حرفه‌ای حرکت کرده و همین روند را ادامه می‌دهیم و بر همین اساس توجهی به حاشیه‌ها نداریم. تمام تمرکز ما روی بازی امشب است و می‌خواهیم این جام را به مردم خوب گرگان هدیه کنیم. در مورد آنچه به پری‌پتی مربوط است، باید بگویم که طبق مجوزهای لازم و قانونی فعالیت می‌کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: مربی بدنساز ما با خود عهد کرده که در صورت قهرمانی مدال خود را به خانواده معظم شهدا هدیه کند. از سوی دیگر ما چند فرزند شهید دیگر را در مجموعه خود داریم و این انگیزه و اعتقادات، رمز موفقیت شهرداری در لیگ برتر بسکتبال بوده است. خوشبختانه با تمامی تدابیری که از سوی همکاران من در بخش‌های مختلف و به ویژه در بحث پشتیبانی و حمایتی صورت گرفته، تیم در بهترین شرایط قرار دارد و بازیکنان ما انگیزه مضاعفی دارند تا امشب جام را به گرگان بیاورند.

شهردار گرگان تصریح کرد: تیم ما از بُعد روحی، روانی، انگیزشی و البته اعتقادی به گونه‌ای است که همه در آن برای موفقیت تلاش کرده و با یک هدف به میدان می‌روند. ساعتی پیش در کنار بازیکنان بودم و آنها برای کسب مقام قهرمانی هم‌پیمان شدند. یکی از نقاط قوت ما داشتم کادر فنی متبحر، بازیکنان با انگیزه و خلاق، غیرت و تلاش تیمی و البته بستر مناسب حمایتی است که جا دارد از استاندار گرگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بابت همه این حمایت‌ها تقدیر و تشکر کنم.

ابهامات به‌وجود آمده در خصوص وضعیت حضور پری‌پتی بازیکن موثر و آمریکایی‌تبار شهرداری گرگان، به بروز شائبه‌هایی در این رابطه دامن زده بود؛ با این وجود پیگیری خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که وی تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ در ایران مجوز کار داشته و حضورش در تیم بسکتبال شهرداری گرگان بلامانع است.

آیا پری‌پتی قانونی‌است؟ مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان پاسخ می‌دهد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان امشب و در چهارمین دیدار سری فینال لیگ برتر بسکتبال از ساعت 20:15 دقیقه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود. نماینده گرگان در صورت برتری در این دیدار، عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

آیا پری‌پتی قانونی‌است؟ مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان پاسخ می‌دهد

نظر شما