شناسهٔ خبر: 53818082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم هفته کارگر در اشنویه

با مشارکت ستاد برگزاری مراسم هفته کارگر و هفته بسیج کارگری همایش تجلیل از کارگران در اشنویه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی، در این مراسم فرماندار شهرستان اشنویه با تاکید بر ضرورت کار و تلاش مضاعف جهت تحقق شعار سال رهبری و با تبریک ایام روز کارگر و هفته بسیج کارگری عنوان کرد: کارگران با تلاش شبانه روزی نقش مهمی در توسعه و رونق تولید در کشور دارند. کارگران در واقع، تلاش‌گران عرصه اقتصادی هستند و کشور را به سمت پیشرفت و تعالی سوق می‌دهند، باید بر دستان پینه‌بسته کارگران بوسه زد.
سید علی ترابی بیان کرد: جامعه کارگری از وفادارترین قشرها به جمهوری اسلامی هستند، جایگاه مهم کارگران را در پیشرفت و توسعه کشور و جایگاه آنها را به خوبی نشان می دهد.

وی افزود : کارگران موتور متحرکه نظام و انقلاب اند واز جان و جسم خود در راه توسعه کشور مایه می گذارند، مردم و مسئولان باید قدردان قشر تلاش گر کارگر در عرصه های اقتصادی باشند.

سرهنگ ولی‌زاده معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه نیز در این مراسم با تبیین شعار سالرمقام معظم رهبری بیان کرد: در هر جامعه ای که از توان و ظرفیت کارگری و فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران به بهترین نحو استفاده کند، به توسعه روزافزون دست پیدا می کند و می تواند از نظر اقتصادی به رشد و توسعه دست یابد.

وی عنوان کرد: کارگران در طول انقلاب و در 8 سال دفاع مقدس نیز حضوری فعال داشتند و نشان دادند در سنگر دفاع از ارزشهای انقلابی و سنگر اقتصادی و سازندگی، ثابت قدم هستند.
در این همایش از ۸۰نفر از کارگران ادارات و کارخانجات تجلیل شد.

 

نظر شما