شناسهٔ خبر: 53816415 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

جنگ مرگبار بین اهالی دو روستا!

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان روز گذشته از کشته شدن ۶ نفر در پی درگیری‌های طایفه‌ای انتقام‌جویانه و آزادی یک گروگان در شهرستان دلگان خبر داد. به گزارش فارس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در ساعت ۴ صبح روز جمعه در پی گزارشی مبنی بر سرقت کابل‌های برق و درگیری مسلحانه در روستای کلانظهور شهرستان دلگان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأمورین انتظامی به محل اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه مأموران انتظامی مشخص شد تعداد چهار نفر سارق در روستای کلانظهور در حال سرقت کابل‌های برق بودند که اهالی محل متوجه سرقت شده و با سارقین درگیر می‌شوند که نهایتاً این درگیری بین اهالی و سارقین منجر به تیراندازی طرفین با سلاح گرم شده و یک سارق و یک نفر از اهالی کشته و یک نفر دیگر مجروح شده و دیگر سارقین اقدام به فرار می‌نمایند. بعدازاین درگیری و در پی اختلافات طایفه‌ای و در اقدامی تلافی‌جویانه تعدادی افراد ناشناس در روستای محمدان شهرستان بمپور به خودروی ۴۰۵ تیراندازی کرده که موجب قتل ۳ نفر شده است. به‌قصد انتقام‌جویانه در ساعت ۳ بعدازظهر ۲ فرد دیگر توسط افراد مسلح ناشناس به گروگان گرفته می‌شوند.
وی بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیس محل اختفای گروگان گیران در روستای حسین‌آباد دلگان شناسایی و در اقدامی ضربتی برای دستگیری این افراد مأموران وارد عمل شده که گروگان‌ گیران مسلح وقتی عرصه را بر خود تنگ می‌بینند گروگان‌ را رها نموده‌ و از محل متواری می‌شوند که در این عملیات یک نفر گروگان آزاد و گروگان دیگر که جوانی ۳۸ ساله بوده توسط گروگان گیران قبل از رسیدن پلیس متأسفانه به قتل رسیده بود.
سردار طاهری از شهروندان خواست اختلافات طایفه‌ای را تنها از طریق مراجع قانونی برطرف و از هرگونه تسویه‌حساب شخصی و انتقام‌جویانه و خودسرانه خودداری نمایند.

برچسب‌ها:

نظر شما