شناسهٔ خبر: 53814479 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پیام تسلیت انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا برای درگذشت نادر طالب‌زاده

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا درگذشت نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو متن پیام تسلیت به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شهادت‌گونه مجاهد خستگی‌ناپذیر برادر نادر طالب‌زاده، یار، همراه و همکار سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی، دل همه آزادگان و انقلابیون در جبهه مقاومت جهانی را به‌درد آورد. طالب‌زاده از جمله جوانان غیرتمند ایرانی بود که بدلیل وجود اختناق عصر ستم‌شاهی و نبود امکانات آموزشی، برای کسب علم و دانش و ادامه تحصیل به آمریکا سفر نمود و پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته فیلم و رسانه، با پای‌بندی کامل به هویت ایرانی-اسلامی خود، به ایران انقلابی بازگشت و به خیل رزمندگان و مدافعان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در جنگ تحمیلی پیوست.

وی از نادر فارغ‌التحصیلانی بود که نه تنها از فرهنگ منحط و مخرب غرب متاثر نگردید، بلکه پیام انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان را بدرستی درک کرد و برای شناساندن زوایای پنهان جبهه استکبار جهانی و استعمار نوین و نیز معرفی و گسترش ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به‌صورت هدفمند برنامه‌ریزی نمود و برای تحقق آن عمری را مخلصانه به تلاشی وصف‌ناپذیر سپری کرد و در این راه تا آخرین نفس از پای ننشست و بالاخره جان شیرین خود را در یک ترور ناجوانمردانه بیولوژیک تقدیم انقلاب نمود.

بدرستی که در این مسیر " راز " مفاهیمی جذاب از امور مرتبط با کشور، منطقه و جهان را به نمایش گذاشت و " عصر"ی را به کارشناسی موضوعات و مشکلات ایران و جهان پرداخت. در این راه "افقی نو" در رویارویی با جبهه استکبار گشود و به تربیت جوانانی از همین سنخ پرداخت.

سرانجام، فعالیت‌های استکبارستیزانه او آمریکای تروریست و صهیونیسم بین‌الملل را برآن داشت تا افزون بر گنجاندن نامش در فهرست تحریم‌ها، در صدد ترور او برآیند.
و در نهایت، پاداش الهی همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های او باعث آن گردید تا عروجی مظلومانه و شهادت‌گونه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در روز تاریخی قدس شریف به دیار باقی داشته باشد.
خدایش او را با معصومین (ع) و شهدا محشور گرداند.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت این مبارز نستوهِ جبهه فرهنگی به مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران، مجاهدان محور مقاومت و خانواده گرامی ایشان، از خداوند متعال مسئلت می‌نماید که راهش را پررهرو و مستدام گرداند.

نظر شما