شناسهٔ خبر: 53813341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردار عبدالله لشکری؛

کشف بیش از 140هزار لیتر سوخت در آب های هرمزگان

موج نیوز

جانشین مرزبانی هرمزگان از شناسایی و کشف محموله های سوختی قاچاق طی در مرزهای آبی خلیج فارس خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار عبدالله لشکری جانشین مرزبانی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سوخت و باتوجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این پایگاه قرارگرفت.

وی در ادامه از کشف محموله سوخت قاچاق در قشم و سیریک خبرداد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی‌وقفه مرزبانان هرمزگانی تعدادی از قاچاقچیان  سوخت که اقدام به قاچاق می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

جانشین مرزبانی هرمزگان افزود:با اقدام به موقع مرزبانان و طی دو عملیات جداگانه در آب های قشم و سیریک، دو مشک ماری شکل حاوی 142هزار و 200لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 34میلیارد و 544 میلیون ریال نیز کشف شد.

سردار لشکری با اشاره به اینکه دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی را نخواهد داد.

نظر شما