شناسهٔ خبر: 53787845 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیسی:

تکیه بر اسرائیل تکیه بر بادکنک در حال انفجار است

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون گفت: تکیه بر اسرائیل تکیه بر بادکنک در حال انفجار است که دول مرعوبش را هم بر باد خواهد داد.

صاحب‌خبر -

جواد رئیسی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز قدس گفت: رژیمی که با ارابه‌های مرگ و وحشت سرزمین‌های مقدسی را به اشغال خود درآورده و برای هر وجب از این خاک غصب شده خون‌های مظلومانی از کودک و زن و هر انسان بیگناه دیگر را بر زمین ریخته است.

او گفت: مسئله فلسطین نه مسئله آب و خاک مردم این سرزمین؛ بلکه مسئله جهان اسلام است، چرا که فلسطین پاره تن امت اسلام است و این امت اسلامی هستند که باید به یاری فلسطین بشتابند.

این دانشجوی انقلابی گفت: هر انسان آگاه و آزاده‌ای در جهان، مدافع فلسطین است. امروز دوقطب و دو جبهه در جهان باید تعریف کرد. جبهه کفر و ظلم که رژیم نامشروع اسرائیل را زائیده و پرورش داده و جبهه حق و آزادی که در حمایت از فلسطین به مبارزه برخاسته است.

او به زوال رژیم صهیونیستی اشاره و گفت: امروز بشریت بیدار شده و ندای مظلومیت مردم فلسطین را می‌شنود و بوق‌های رسانه‌ای صهیونیستی دیگر نمی‌توانند به اغواگری و هوچیگری بپردازند. بر همین اساس است که وضعیت این رژیم نسبت به یک دهه قبل به سمت زوال و نابودی رفته است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: امروز به یمن مجاهدت‌های رزمندگان جبهه مقاومت، ما در پشت مرز‌های این رژیم غاصب ایستاده ایم و لرزه به هیمنه پوشالی شان انداخته ایم. آنها، امروز از فرط زبونی و خواری به دنبال رسانه‌ای کردن و هویدا شدن روابطشان با دول مرتجع و خودباخته عربی هستیم تا شاید آبروی از دست رفته شان را بازیابی کنند و زهی خیال باطل.

رئیسی گفت: امروز، ایادی رژیم غاصب و کودک کش در هر کشوری در خاورمیانه نباید روی آرامش ببیند و نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی و دستگاه دیپلماسی نباید بگذارند کشور‌های همسایه تبدیل به مامن امنی برای این کفتارصفتان شود.

این دانشجوی بسیجی با تاکید به برگزاری انتخابات آزاد در فلسطین اظهار داشت: اکنون که مدعیان حقوق بشر و دمکراسی در مقابل این اشغالگری‌ها و جنایت‌های ضد بشری کتمان حق نموده و با این رژیم غاصب همکاری می‌نمایند و حاضر نیستند با نسخه انتخابات آزاد سرنوشت این ملت مظلوم را بر کشورشان تعیین کنند، بر دولت‌ها حامی فلسطین واجب است که این مردم مظلوم را به سلاح‌ها و تسلیحات لازم مجهز، تا بتوانند حق از دست رفته خود را از چنگال صهیونیست‌های غاصب بستانند و یا آن‌ها را وادار به برگزاری انتخابات آزاد کند.

او خطاب به دولت‌های عربی سرسپرده به جهان غرب گفت: متاسفانه برخی دولت‌های مزدور و یا مرعوب عربی، که راه حل مساله فلسطین را سازش و تعامل با این رژیم می‌دانند، باید بدانند که تکیه دادن و یادگاری نوشتن روی دیوار این رژیم صهیونیستی همانند تکیه دادن و یا یادگاری نوشتن بر روی بادکنک است که موج و صدای انفجار نابودیش شما را هم درخواهد نوردید. پس هوشیارانه و آگاهانه با ندای مظلومانه مردم فلسطین همراه شوید که به حول و قوه الهی نصرت و پیروزی نزدیک است و این وعده صادق خداوند در قرآن است.

نظر شما