شناسهٔ خبر: 53785177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نسل پنجم مقاومت نهضت قدرتمند علیه رژیم صهیونسیتی را ادامه می‌دهند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: امروز شاهد نهضت قدرتمندی در فلسطین اشغالی علیه اسرائیل هستیم در حالی که نسل پنجم این مقاومت را ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تشکر از مردم در راهپیمایی دفاع از مظلومان فلسطین و اسلام اظهار داشت: پیشپایش عید سعید فطر را خدمت مومنان تبریک می‌گویم.

امام جمعه کرمان با تبریک روز کارگر  افزود: بیشتر عمران و آبادانی در کشور به دست توانمند و‌ مومنانه این قشر رقم می‌خورد که امیدوارم مسوولان به فکر این قشر باشند. امروز معیشت دچار مشکلاتی است و گرانی‌ها قابل تحمل نیست و مردم را اذیت می‌کند.

وی با تبریک روز معلم و گرامیداشت شهادت استاد مطهری بزرگ‌مرد جهاد تبیین که هم ‌در قلم و هم بیان مردانه و عالمانه وارد شد،  گفت: نسل‌های بعد هم باید پای کلاس درس این شهید عالم بنشینند.

علیدادی‌سلیمانی ابراز کرد: در نگاه دینی هم اخوت اسلامی و هم اخوت انسانی داریم، اخوت اسلامی پشتوانه آن ده‌ها آیه و روایت است و پشتوانه حرکت انسانی حرکت تاریخی پیامبر(ص)  آنجایی است که پیوند برادری را بین مسلمانان ایجاد کرد که مثل برادر پشتیبان هم هستند و باید در کنار هم زندگی کنند و برای رفع رنج‌های یکدیگر بکوشند.

وی ابراز کرد: اگر در راهپیمایی شرکت می‌کنیم و دلمان برای فلسطین می‌تپد، برای این است که وظیفه انسانی ما اقتصا می‌کند.آحادی که در نسل پنجم هستیم، هر روز فرزندان آنها را به قتلگاه می‌برند و مدافعان حقوق بشر فقط تماشاچی هستند و حامیان ظلم و جنابت هم هستند و از رژیم جاعل صهیونسیتی حمایت می‌کنند به جای اینکه از مظلوم دفاع کنند به کمک ظالم شتافتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: تمام راه‌های سیاسی بر فلسطین بسته شده و راه نجات خود را در مقاومت مسلحانه می‌بیند و امروز شاهد نهضت قدرتمندی در فلسطین اشغالی علیه اسرائیل هستیم در حالی که نسل پنجم این مقاومت را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: هر روز نشانه‌ها برملا می‌شود که پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین است چون ملت فلسطین پرچم پیروزی را محکم برافراشته و در آینده نزدیک در جای‌جای خاک اشغالی به اهتزاز در خواهد آورد.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: عامل دوم این پیروزی اتحاد و همراهی این ملت است که در این مبارزه و جهاد همه شرکت دارند و ویژگی سوم آرمان بلند است و آرمان بلند فلسطین پیروزی است.

وی گفت: امروز جنگ اراده‌ها است و  در جنگ اراده‌ها پیروزی نهایی از آن مبارزان فلسطین است.

امام جمعه کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در جمع دانشجویان حجت را بر همه تمام و راه برای همه روشن کرد، بیان داشت: همیشه باید اولویت جامعه مسلمان و انقلابی سه مبارزه با فساد، فقر و تبعیض باشد مقام معظم رهبری بر مطالبه‌گری هوشمند تأکید فرمودند.

وی متذکر شد: مطالبه‌گری جریان ارزشمندی است که باید صورت مسأله و راه حل‌های آن با دشمن اشتراک پیدا نکند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب 

نظر شما