شناسهٔ خبر: 53773131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در قزوین:

باید از ظرفیت بانوان در حوزه‌های مختلف استفاده شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: استفاده از ظرفیت بانوان خیّر برای پوشش‌دهی بسیاری از مسائل بانوان در کشور و استان قزوین ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مطالعه وضعیت زن و خانواده در استان قزوین بیانگر وجود آسیب‌های اجتماعی در بین زنان در سال‌های اخیر است و این مطلب نیاز به توجه اساسی دارد.

او ادامه داد: طلاق و جمعیت از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که با حمایت و همکاری همه‌جانبه در سطوح استانی می‌توان شاهد کاهش این آسیب‌ها و افزایش توانمندی‌ها، بهبود سبک زندگی و ارتقاء جایگاه زنان در جامعه بود.

خزعلی با اشاره به اهمیت زن و خانواده در وضع قوانین گفت: ظرفیت استفاده نشده زیادی در بین بانوان کشور وجود دارد که در عرصه‌های مختلف جهادی و تاثیرگذارند و لازم است توجهی در این راستا صورت گیرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بانوان خیّر برای پوشش‌دهی بسیاری از مسائل بانوان در کشور و استان قزوین ضروری است و باید شبکه‌ای از بانوان در مواجه با آسیب‌های اجتماعی تشکیل شود و بانوان مومن و متعهد خودشان در این عرصه به یاری سایرین بشتابند.

خزعلی در پایان با ذکر این مطلب که دشمن در برنامه‌ریزی‌هایش به طور خاص زن و خانواده را هدف گرفته است، گفت: این خلأ با حضور و فعالیت و تلاش خود زنان قابل حل است که البته انسجام و همفکری بیشتری را می‌طلبد.

برچسب‌ها:

نظر شما