شناسهٔ خبر: 53768887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در شرق استان تهران اعلام شد

ورامین- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از اجرای برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های شرق استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی سلیمانی  روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از نخستین ساعات روز جمعه نهم اردیبهشت، به منظور ایجاد نظم ترافیکی در مسیرهای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در آماده باش کامل به سر برده و تلاش دارد تا بهترین شرایط را برای حضور مردم در این مراسم مهم فراهم کند.

وی  افزود: مأموران راهنمایی و رانندگی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، برخی از محدودیت‌های ترافیکی را در مسیرهای منتهی به محل راهپیمایی اعمال می‌کند که از جمله می‌توان به ممنوعیت توقف هرگونه خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی اشاره کرد.

سلیمانی با توصیه به شهروندان در خصوص عدم استفاده از خودروی شخصی برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:به منظور سهولت تردد مردم و با هماهنگی‌های به عمل آمده، ناوگان حمل و نقل عمومی شرق استان تهران به ویژه اتوبوسرانی نسبت به جابه جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی می‌کنند.

وی با تأکید بر این که در طول مسیرهای راهپیمایی روز قدس اجازه تردد هیچ خودرویی داده نمی‌شود، مسیرهای راهپیمایی روز قدس و استقرار نیروهای پلیس راهور در شرق استان تهران را به شرح زیر اعلام کرد:
شهرستان قرچک: از میدان امام خمینی(ره) تا مسجد جامع قرچک از ساعت ۱۱ صبح
شهرستان پیشوا : از میدان نماز تا صحن مطهر امام زاده جعفر(ع) از ساعت ۹صبح
شهرستان پاکدشت : از میدان آزادگان تا انتهای بلوار مصلی از  ساعت ۱۱
شهر دماوند : از میدان فرامه تا میدان ۱۱ شهریور  از ساعت ۱۰
شهر رودهن : از میدان سپاه تا مسجد جامع رودهن  از ساعت ۱۰
شهر آبسرد : از خیابان شهید فهمیده تا مسجد جامع آبسرد از ساعت ۱۰
شهرستان فیروزکوه : از خیابان پاسداران به سمت امام زاده اسماعیل تا میدان سپاه از ساعت ۱۰
شهرستان پردیس : از میدان فلسطین تا مسجد الغدیر  از ساعت ۱۱
شهرستان ورامین: از میدان امام حسین (ع) تا میدان امام خمینی (ره) از ساعت ۱۱ صبح

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
آخرین جمعه سال به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.

نظر شما