شناسهٔ خبر: 53761146 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سرمربیان آلومینیوم و نساجی چه گفتند؟!

رحمتی: عمر این‌کارها در فوتبال زیاد نیست، فینال را در زمین نباختیم/ الهامی: فقط به رحمتی خسته‌نباشید می‌گویم، نه دستیارانش!

سرمربیان تیم‌های فوتبال آلومینیوم و نساجی پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سرمربیان تیم‌های فوتبال آلومینیوم و نساجی پس از دیدار پایانی جام حذفی که با قهرمانی نساجی‌چی‌ها همراه شد، به اظهارنظر پرداختند.

 

رحمتی: فوتبال را درون زمین نباختیم!

 

سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست در دیدار نهایی جام حذفی اظهار داشت: باید یک عذرخواهی از همه هواداران عزیزمان داشته باشم که تا تهران آمدند. از همه کارکنان شرکت ایرالکو عذرخواهی می کنم. از همه عزیزانی که در این یک هفته از مسئولان هیات مدیره تا تمام مسئولان باشگاه هر چه در توان داشتند گذاشتند تا ما قهرمانی را به اراک ببریم، عذرخواهی می‌کنم. شرمنده آن‌ها شدم.

سرمربی آلومینیوم اراک عنوان داشت: فکر می‌کنم که همه مردم من را می‌شناسند. دوست دارم حقیقت را بگویم. ما امروز در زمین بازی، بازی را نباختیم. به مردم خوب استان مازندران و شهر قائمشهر و شخص رضا حدادیان تبریک می گویم. ببینید چه اتفاقاتی قبل از بازی برای ما رقم خورد. وارد رختکن ما شده و در را بسته بودند. چون ۲۰ دقیقه دیر رسیده بودند، می خواستند ما هم وارد رختکن نشویم.

او درباره ورود تدارکات نساجی به رختکن این تیم بیان داشن: وارد رختکن ما شدند و درب را قفل کردند. همزمان که تیم آنها رسید، در رختکن هم باز شد. این مساله جای تاسف دارد. تازه به این نتیجه رسیدم که علت اینکه نمی‌خواستند بازی اینجا برگزار شود، به خاطر این بوده که توانایی نداشتند. شش، هفت شانس گل داشتیم ولی امروز بخت با ما یار نبود.

رحمتی تاکید داشت: یک چیزی به مردم خوب کشورمان بگویم. جا افتاده که هر کسی این کارها را بکند موفق‌تر است. مردم خوب می‌فهمند. فقط از بازیکنان تیمم تشکر می کنم و اگر امروز شانس داشتیم بازی را می‌بردیم.

او درباره حضور تماشاگران آلومینیوم اراک در ورزشگاه گفت: این تماشاگران سرمایه های فوتبال ما هستند. امیدوارم از ما حمایت کنند. ما راه دراز و برنامه های خوبی داریم و امیدوارم از ما حمایت کنند.

 

 

الهامی: فقط به رحمتی خسته‌نباشید می‌گویم، نه دستیارانش!

 

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از قهرمانی در جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. واقعاً نیمه اول تیم حریف بهتر از ما بود. باید واقع بین باشیم و اگر شانس داشتند به گل هم می‌رسیدند. در نیمه دوم ما بهتر بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی ادامه داد: استرس و فشار روی هر دو تیم تاثیر داشت. بعد از گل تیمی که گل زده عقب می‌نشیند و طبیعی است که حریف به فوتبال مستقیم روی آورد. می‌توانستیم روی ضد حمله گل‌های بیشتری بزنیم. در دو تیم مربیگری کردم و هر دو تیم به پیشرفت من کمک کردند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی، عنوان داشت: فکر می‌کنم بیشتر از 30 هزار نفر در ورزشگاه بودند. همین که 5-6 ساعت آمدند و شرمنده آنها نشدیم، خوشحالم. به اراکی‌ها هم خسته نباشید می‌گویم. دو تیم شهرستانی ورزشگاه آزادی را پر کردند. به مهدی رحمتی خسته نباشید می‌گویم؛ فقط به خودش و بازیکنانش، چون برخی از اطرافیانش یک هفته برای ما حاشیه درست کردند. برای او آرزوی موفقیت دارم و می‌دانم که تازه این مسیر را شروع کرده است. رحمتی می‌توانست لایق قهرمانی جام حذفی هم باشد. 

وی همچنین تصریح داشت: نیمه اول بدترین نیمه ما بود، اما در نیمه دوم شکل بازی خود را تغییر دادیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. در ادامه هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. آلومینیوم هم تیم خوبی بود و می‌توانست برنده بازی باشد.

الهامی خاطرنشان ساخت: انشاءالله بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم. همه ابزارها را داریم غیر از زمین؛ مثل تنفگی که تیر ندارد. حدادیان خیلی زحمت می‌کشد. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که مرا شرمنده نکردند. با دو تیم صاحب هویت قهرمان جام حذفی شدم و برای تک تک آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

انتهای پیام/

نظر شما