شناسهٔ خبر: 53760088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روز «قدس» از برکات انقلاب اسلامی است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ابتکار قدسی امام خمینی (ره) و از برکات انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس و دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره): «من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم»

 تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس، ابتکار قدسی امام خمینی (ره) و از برکات انقلاب اسلامی است.

روز قدس پرچم نفی سلطه کفار بر مومنین را برافراشته ساخت و نگذاشت مسأله مهم فلسطین در تاریخ گم شود و نور امید را به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهان‌خوار مصمم‌تر ساخته است.

در ادامه آمده است: پیام امام خمینی (قدس سره) در اعلام روز قدس نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین شد و  مبارزات طولانی با غده سرطانی رژیم صهیونیستی، قوت و اصالت بخشید.

 روز جهانی قدس، پیوند ناگسستنی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و حمایت حق‌طلبان را از مردم فلسطین به جهانیان برجسته کرد و نشان داد سازش‌کاری و خیانت برخی سران کشورهای عربی در به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت آمریکای جنایتکار از اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب، مورد انزجار آزادگان عالم است.

در ادامه افزوده است: مردم شریف استان کرمان در این روز مبارک، با گرامیداشت مقام شهدای بزرگ جبهه مقاومت به‌ویژه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی،  با این باور که تا این غده سرطانی ریشه‌کن نشود، دنیا روی آرامش به خود نخواهد دید، با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کنند.

این مردم نجیب همراه با همه‌ی ملت و حق‌طلبان عالم، امسال نیز برای تعظیم شعائر الهی و دفاع از هویت دینی قبله اول مسلمین و حمایت مردم فلسطین اشغالی، در راهپیمایی عظیم و تأثیرگذار روز قدس حضور چشمگیر خواهند داشت.

اگر خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

نظر شما