شناسهٔ خبر: 53758511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

چند ساعت مانده به فینال جام حذفی؛

فیلم| سردرگمی تماشاگران اراکی برای اعزام به ورزشگاه آزادی در نبود مسئولان!

در حالی که چند ساعت تا آغاز فینال جام حذفی باقی مانده است و ۱۷هزار و ۵۰۰ صندلی خالی برای تماشاگران تیم آلومینیوم اراک تدارک دیده شده است، هیچ برنامه و نظمی برای اعزام این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آزادی تهران وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ساعاتی تا آغاز فینال جام حذفی فوتبال بین دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران باقی نمانده است.

در حالی که ۱۷هزار و ۵۰۰ صندلی خالی برای تماشاگران تیم آلومینیوم اراک تدارک دیده شده، هیچ برنامه و نظمی برای اعزام این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آزادی تهران وجود ندارد.
 
مکان تجمع هواداران برای اعزام به تهران، ورزشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده که مشاهدات خبرنگار دیارآفتاب نشان از بی نظمی بسیاری در ساماندهی جمعیت کثیر تماشاگران دارد. با اینکه هزاران نفر در ورزشگاه امام خمینی(ره) یا اطراف آن هستند ولی تعداد اتوبوس های در نظر گرفته شده برای اعزام بسیار ظرفیت کمتری داشته و قطعا با این بی برنامگی تعداد زیادی از هواداران اراکی که شاید بلیط هم تهیه کرده باشند، نتوانند خود را به ورزشگاه برسانند تا این دیدار حساس تیم محبویشان را از نزدیک ببینند.
 
 
انتهای پیام/

نظر شما