شناسهٔ خبر: 53755739 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده نساجی و آلومینیوم اراک 7 اردیبهشت 1401 فینال جام حذفی ایران

صاحب‌خبر -

دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک امشب در فینال جام حذفی به مصاف هم می‌روند. پخش زنده نساجی و آلومینیوم اراک 7 اردیبهشت 1401 را از انصاف ورزشی ببینید.

دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک امشب در فینال جام حذفی ایران به مصاف هم می‌روند. بعد از همه حواشی و دردسرهایی که بر سر محل، زمان و نحوه برگزاری بازی پدید آمد، این بازی امشب در ورزشگاه آزادی و با حضور بیش از 35 هزار تماشاگر از هر دو تیم برگزار خواهد شد. پخش زنده بازی نساجی و آلومینیوم اراک 7 اردیبهشت 1401 را در ادامه از انصاف ورزشی ببینید.

پخش زنده نساجی و آلومینیوم اراک 7 اردیبهشت 1401 فینال جام حذفی ایران

نساجی و آلومینیوم که با شایستگی و با حذف غول‌های فوتبال ایران از جمله استقلال و پرسپولیس به فینال رسیدند، دردسرهای زیادی برای برگزاری بازی فینال متناسب با نیازها و شرایط‌شان متحمل شدند.

از عصر روز گذشته اما اوضاع کمی بهتر شد و بلافاصله با آغاز بلیط فروشی،‌ هواداران پرشور نساجی و آلومینیوم خرید بلیط برای تماشای بازی را آغاز کردند و حالا انتظار می‌رود در بازی امروز بیش از 30 هزار طرفدار از هر دو تیم حاضر باشند.

دو تیم پیش از این تنها 3 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که حاصل دو بازی آخر تساوی 1 بر 1 و حاصل اولین دیدار پیروزی 3 بر صفر مازنی‌ها در اراک بوده است. باید دید در پایان رقابت حساس امروز جام را اراکی‌ها به خانه می‌برند یا قائمشهری‌ها! برای پخش زنده فینال جام حذفی ایران 7 اردیبهشت 1401 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده نساجی آلومینیوم 7 اردیبهشت 1401 از شبکه سه سیما

انتهای پیام

نظر شما