شناسهٔ خبر: 53751209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بروجرد: روز قدس نقطه عطفی در اتحاد مسلمانان جهان است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: روز جهانی قدس نقطه عطفی در اتحاد مسلمانان جهان برای نابودی رژیم منحوس اسرائیل و آزادی قدس شریف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس که در دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: روز قدس، ابتکار امام خمینی (ره) و نقطه عطفی در اتحاد مسلمانان در مقابله و مبارزه جدی با رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است.

وی اظهار داشت: روز قدس تجدید میثاق دوباره جهان اسلام با ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت و بیزاری از اسرائیل غاصب است، شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس یک وظیفه شرعی و دینی است.

امام جمعه بروجرد گفت: روز جهانی قدس، روز اسلام و روز مبارزه با ظلم و ستم و بیداد ظالمان است، روز قدس تجلی وحدت و همدلی مسلمانان در مقابل دشمنان است، به طور حتم اگر این وحدت و انسجام و همدلی تقویت شود باعث شکست رژیم منحوس اسرائیل خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی افزود: مقاومت مردم مظلوم فلسطین نشان داد که صبر و مقاومت و پایمردی آنها حتی با دست خالی دشمنان را شکست خواهد داد و آنان را به زانو در خواهد آورد.

سرپرست فرمانداری بروجرد نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهیپمایی روز جهانی قدس گفت: همگان وظیفه داریم با حضور پررنگ و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر فریاد دفاع از مظلومان و آزادی قدس شریف را سر دهیم.

مجید منعمی افزود: نامگذاری روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان از تدابیر امام خمینی (ره) بود، دفاع از مظلومان از وظایف ذاتی مسلمانان است، لذا همه باید با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید پیمان کنیم.

وی اظهار داشت: اهمیت فضا سازی محیطی در آستانه روز جهانی قدس در سطح شهرستان بروجرد ضروری است و باید فضای شهر را متناسب با این روز با نصب پرچم و بنرهای مناسبتی تغییر دهیم، لذا از اصناف، بانک‌ها، مدارس و دیگر نهادها انتظار می رود از هم‌اکنون برای فضاسازی محیط پیرامون خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه مردم به صورت حضوری و از میدان یادبود به سمت میدان شهید بهشتی، بلوار بهشت و مصلی نماز جمعه راس ساعت ۱۱ صبح برگزار خواهد شد.

نظر شما