شناسهٔ خبر: 53749514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اکسیر مقاومت پوزه زیاده خواهان را به خاک مالیده است

جنبش دانش آموزی اتحادیه دانش آموزان گیلان با بیان اینکه اکسیر مقاومت پوزه زیاده خواهان را به خاک مالیده است طی بیانیه ای اعلام کردند: از بین بردن جبهه مقاومت و تحقق سرزمین موعود صهیونیست ها، به مانند کابوسی برای سردمداران نظام سلطه تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، جنبش دانش آموزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به مناسبت روز جهانی قدس 1401 بیانیه ای صادر کرد.در متن این بیانیه آمده است؛

ابتکار و طراحی هوشمندانه حضرت امام خمینی(رض) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، فرصت بی نظیری را به وجود آورد تا هم آوایی، وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل را نشان دهد تا آنجا که امروز آزادی قدس شریف به مثابه آرمانی مشترک برای آحاد مسلمانان عالم شده است.
اینک در مقابل این آرمان مشترک، ابرقدرت‌ها تنها کارشان را با هیاهو پیش می برند و طاقت برخورد با نسل نوخاسته و صاحبان اصلی این سرزمین، که امروز بیدار شده‌اند، را ندارند.
امروز با این خصوصیات، دیگر دولت غاصب صهیونیست جرأت نمی کند مسأله اصلی خودش را که؛ «توسعه نیل تا فرات است» مطرح کند و ارکان این نظام جنایتکار متزلزل گردیده است. از بین بردن جبهه مقاومت و تحقق سرزمین موعود صهیونیست ها، به مانند کابوسی برای سردمداران نظام سلطه تبدیل شده است و سرنوشت محتوم رژیم اشغالی، نابودی و محو از صحنه روزگار است.
در همه اعصار و به ویژه در چند دهه اخیر، آنچه در عرصه داخلی و بین المللی پیروزی و نصرت را برای ملت های مسلمان به دنبال داشته است، چیزی جز مقاومت نبود. این اکسیر مقاومت بود که پوزه زیاده خواهان را به خاک مالیده است.
مقاومت، رؤیای تشکیل «خاورمیانه بزرگ» و «اسرائیل از نیل تا فرات» را به کابوس صهیونیست ها تبدیل کرده و منجر به تقویت اراده تحقق آرمان آزادی قدس شریف و تشکیل «فلسطین از بحر تا نهر» شده است.
بحث مقاومت هم تنها بحث برخورد نظامی نیست؛ این رویارویی و برخورد، رویایرویی و برخورد اراده‌ها است؛ و اراده‌ مقاومت از آنها قوی‌تر است.
چند سال است که با شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی خون تازه ای در رگ جبهه مقاومت و تمام آزادی خواهان جریان گرفته و استکبارستیزی، نفرت و بیزاری از جریان سلطه و در رأس آن آمریکا و اسرائیل جنایتکار پررنگ تر شده است، و امسال که اقدامات شهادت طلبانه جوانان مقاومت شب و روز را بر غاصبان صهیونیستی تیره و تار کرده و صهیونیست ها از هر زمان بیشتر خود را به نابودی نزدیک می بینند روز قدس بسیار حماسی تر و دشمن شکننده تر برگزار خواهد شد.

ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی و حمایت از مقاومت مردم صبور فلسطین، به برادران و خواهران مسلمانمان در فلسطین و تمامی جهانیان اعلام می داریم که به وعده الهی ایمان راسخ داریم و می دانیم که با مقاومت و صبر، پیروزی و یاری خداوند در انتظار ماست.
نسل های بیدار جوان فلسطینی و تمامی مسلمانان جهان می دانند که مبارزاتشان اثر دارد. به همه آنها که در داخل فلسطین، در بیرون فلسطین، در لبنان، در اردن، در سوریه و در مناطق دیگر که مشغول مبارزه‌اند اعلام می کنیم که آزادی خواهان جهان در کنار آنها هستند، پس به مبارزه خود ادامه دهید که به فضل پروردگار به نتایج اصلی و مطلوب که همان پیروزی نهایی است، خواهید رسید.

ما دهه هشتادی های انقلاب، بار دیگر به دشمنان اسلام و انسانیت، که ذلیلانه سعی در نشان دادن حقارت خود دارند گوشزد می کنیم، ما پیروان امام علی(ع) منتظر خیبر دیگری هستیم تا دژ پوشالی تان را نابود کنیم.
ما از نسل همان هایی هستیم که با مقاومت سرخ شان تمام استراتژی و افکار شیطانی تان را باطل کردند و گوش به فرمان و چشم به اشاره رهبرمان دوخته ایم تا در بزنگاه تاریخ ثابت کنیم که در اطاعت از ولی امرمان، کم از پدرانمان نداریم. و این آرزو را در دل می پرورانیم که نماز را در بیت المقدس به امامت مقتدایمان امام خامنه ای(مدظله العالی) اقامه کنیم.

پایان پیام/165

نظر شما