شناسهٔ خبر: 53744276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کارشناس مسائل سیاسی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، مانع عادی‌سازی اقدامات ضد حقوق بشر رژیم صهیونیستی می‌شود/ بیداری اسلامی با موضوع فلسطین گره خورده است

مصطفی قدیری گفت: امروز ثمره پر برکت روز قدس را می‌توان در بیداری فلسطین در جبهه مقاومت و مبارزه گسترده آنها از سنگ به موشک مشاهده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی قدیری کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه روز قدس نماد صف بندی حق علیه باطل است، در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نامگذاری این روز از برکات امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: روز قدس، روز فریاد انزجار جهان اسلام از رژیم صهیونیستی و روز بیعت با فلسطین است.
قدیری افزود: قدس، روز رسوایی چهره شیطانی استکبار جهانی است و با توجه به اتفاقات اخیر در فلسطین، یمن و افغانستان، راهپیمایی امسال از حساسیت ویزه ای برخوردار است.
این کارشناس تصریح کرد: جریان انقلاب اسلامی با دو آرمان اساسی شکل گرفت که اولین آرمان مبارزه و تقابل با ظلم و ستم و حمایت از مستضعفان و مظلومان عالم بود و دومین جریان فکری برپایی شریعت اسلام بود که از هر دو جهت فلسطین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه از نظر مقام معظم رهبری، فلسطین، کلید رمزآلود فرج امت اسلامی است، گفت: انتهای تمدن و بیداری اسلامی با موضوع فلسطین گره خورده است و آرمان های انقلاب با این قضیه عجین می باشد.
قدیری با اشاره به اینکه روز قدس فراموش نشدنی و ماندگار است، افزود: امروز ثمره پربرکت روز قدس را می توان در بیداری فلسطین در جبهه مقاومت و مبارزه گسترده  آنها از سنگ به موشک مشاهده کرد.
این کارشناس با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس باعث تقویت نیروی مقاومت در منطقه و اذعان رسانه ای می شود، ادامه داد: فریاد بیداری اسلامی و پشتیبانی از مردم فلسطین، روحیه بخش جهان اسلام و خنثی‌کننده خیال های باطل برای عادی سازی اقدامات وحشیانه و ضد حقوق بشرانه رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد شد.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس مایه یاس و ناامیدی دشمنان اسلام خواهد بود و حضور گسترده مردم در این روز می تواند بیداری اسلامی دیگری را در دنیا رقم بزند.
 
انتهای پیام/

نظر شما