شناسهٔ خبر: 53743840 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک شهید و ۴ زخمی در جریان یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه "جنین"

مریم مینایی

در جریان یورش صبح امروز (چهارشنبه) نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه "جنین" یک جوان ۱۸ ساله فلسطینی شهید و دست کم چهار جوان دیگر زخمی شدند و نیروهای این رژیم در جریان یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری عرب ۴۸، هلال احمر فلسطین اعلام کرد، در جریان یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه "جنین"، "احمد مساد"، جوان ۱۸ ساله فلسطینی از ساکنان شهرک "برقین" واقع در شهرستان "جنین" به ضرب شلیک مستقیم گلوله به ناحیه سر شهید شد و چهار جوان دیگر زخمی شدند که به منظور درمان و معالجه به بیمارستان "ابن سینا" در جنین منتقل شدند و یکی از زخمی‌شدگان دختر و بقیه زخمی‌شدگان بین سن ۱۶ الی ۱۹ سال هستند.

در جریان یورش نیروهای رژیم اشغالگر به اردوگاه جنین و شهرک "قباطیه" درگیری‌های مسلحانه‌ای میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان رخ داد.

نیروهای رژیم صهیونیستی پس از یورش به اردوگاه "جنین" و شهرک "قباطیه" چهار تن از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

در همین رابطه، شهروندان فلسطینی اعلام کردند که نیروهای رژیم اشغالگر به منزل "جمال ابو الهیجاء"، اسیر فلسطینی یورش برده و پسر او را بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین دو اسیر آزاده از شهرک "قباطیه" را پس از یورش به منزلشان بازداشت کردند که یکی از آنها "یاسر حنایشه" است که سه ماه قبل، پس از گذشت ۱۰ سال آزاد شده بود و دیگری "یاسر ابو الرب" است که ۱۹ سال در زندان‌های رژیم اشغالگر بازداشت بود.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین اخطاریه‌ای را بر روی ساختمان متعلق به خانواده رعد حازم، شهید فلسطینی در اردوگاه "جنین" در خصوص قصد آنها برای تخریب این ساختمان قرار دادند.

در همین راستا، گردان جنین وابسته به جنبش جهاد اسلامی از هدف قرار دادن خودروها و تجهیزات متعلق به اشغالگران در خیابان "حیفا" به صورت مستقیم خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما