شناسهٔ خبر: 53741208 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

العامری: صهیونیست‌ها هزینه جنایتشان را پرداخت خواهند کرد

خبرگزاری صداوسیما

هادي العامري رئيس ائتلاف الفتح عراق گفت: بزودی صهیونیست ها هزینه جنایتشان را پرداخت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه المنار، "هادی العامری" رئیس ائتلاف الفتح عراق در سخنرانی خود در برنامه «منبر القدس» به مناسبت روز جهانی قدس گفت: امروز ما و همه مسلمانان و آزادگان جهان برای بزرگداشت و گرامی داشت روز جهانی قدس که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود و امام خمینی (قدس سره) آن را اعلام کرد بپا خاسته ایم.

<div id="video-display-embed-code_7914057"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3427090/7914057?width=600&height=350"></script></div>

وي افزود: روز جهانی قدس فرصتی هر ساله است که در آن با قدس عزیز و ملت شجاع و مقاوم فلسطین تجدید پیمان می‌کنیم. استمرار اشغالگری رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و غصب سرزمین فلسطین جنایتی است که باید متوقف شود. این مسئله، زخمی عمیق در قلب و روح امت و قلب همه مومنان و آزادگان جهان است. دعوت امام بزرگوار برای برگزاری راهپیمایی روز قدس، مسئله‌ای تبلیغاتی یا اقدامی تاکتیکی و گذرا نبود بلکه طرحی راهبردی و رهایی بخش برای بسیج همه توان و ظرفیت‌های امت بود. گویی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه پیشاپیش تاریخ را خوانده بود و از سقوطی که در انتظار حکام عرب بود خبر داشت. این سقوط تا جایی ادامه داشته است که آن‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دست و پا می‌زنند و مسابقه می‌دهند.

هادی العامری همچنين گفت: روز جهانی قدس به راستی امید و مقاومت و بیداری امت و زدودن رنج‌ها و بسیج توان امت و تجدید عهد با خداوند و رسولش را زنده کرد تا باز هم به مبارزه ادامه دهیم و همه نتایج آن را پذیرا باشیم. ما کاملا اعتقاد داریم که بشارت و نشانه‌های آزادی قدس عزیز از عراق آغاز می‌شود و این وعده الهی است. ما به این مسئله ایمان داریم و رژیم صهیونیستی هم معتقد است که پرچم‌های آزادی بخش قدس از عراق برافراشته می‌شوند. بنابر این ما باید قدر خود را بدانیم. این مسئله همچنین مسئولیت ما را در محور مقاومت در عراق سنگین‌تر می‌کند. باید نقش تاریخی و مقدس و بزرگ خود را بر عهده بگیریم. گروه‌های مقاومت عراقی دائما در میدان حاضرند تا وظیفه مقدس خود را در نبرد آزادسازی فلسطین و نجات قدس انجام دهند.

وي در ادامه افزود: زمان تاسیس رژیم اشغالگر در بیش از ۷۰ سال پیش عراقی‌ها این افتخار را داشتند که همراه با فلسطینیان از قدس دفاع کنند و خون پاکشان در آن سرزمین بر زمین بریزد. قبور شهدای عراقی در فلسطین موضع شرافتمندانه آن‌ها را نشان می‌دهد.

هادي العامري همچنين گفت: امروز شاهد پیشرفت مقاومت عراق در زمینه تجهیزات و تعداد نیرو و میزان آمادگی هستیم. نیرو‌هایی که آزادسازی قدس را هدف بزرگ و مقدس خود قرار داده اند. مقاومت عراق امانت بزرگی را بر دوش می‌کشد و بر سر راه دو پروژه آمریکایی و صهیونیستی در داخل عراق و اطراف آن قرار گرفته است. ما هر روز سیاست "ویران سازی در سکوت" را که این دوگانه شیطانی دنبال می‌کنند می‌بینیم و رصد می‌کنیم. گروه‌های مقاومت عراق میان آزادسازی عراق و آزادسازی قدس و سرزمین فلسطین رابطه عمیقی را احساس می‌کنند.

وي در ادامه افزود: قدرت مقاومت در عراق بخصوص بعد از حمله تروریستی داعش و صدور فتوای جهاد کفائی از سوی آیت الله سیستانی و تشکیل بسیج مقاومت مردمی افزایش و توسعه یافته است. ملت عزیز عراق و مرجعیت عالی عراق همراه با قدس و ملت عزیز فلسطین هستند و با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفند و امکان ندارد تحت هیچ شرایطی این مسئله را قبول کنند. دشمنی با محور مقاومت اقدامی در خدمت رژیم صهیونیستی و در راستای عادی سازی است. همه باید درباره ورود به توطئه عادی سازی هوشیار باشند، چه دانسته یا نادانسته وارد آن شوند.

هادي العامري همچنين گفت: تلاش‌ها در عراق در راستای آزادی و خلاصی از سلطه آمریکا و اشغالگران قرار دارد. اشغالگری در عراق ابعاد جدیدی پیدا کرده که از اشغالگری نظامی خطرناک‌تر است. اشغالگر، شیوه و ابزار خود را به سوی اشغال سیاسی و امنیتی و اقتصادی و فرهنگی سوق داده و دستان پنهانش در پی تخریب بنیان‌های اجتماعی عراق هستند و تلاش می‌کنند هویت عربی و اسلامی این کشور را از بین ببرند و تفکرات گمراه را بر آن مسلط کنند و فساد را در آن گسترش بدهند و به انتشار مواد مخدر بپردازند. در همه این اقدامات خرابکارانه رد پای صهیونیسم دیده می‌شود؛ لذا آزادسازی عراق از سلطه آمریکا در همه زمینه‌ها آزادسازی آن از نفوذ مخفیانه صهیونیسم است.

وي افزود: بی شک برنامه آزادسازی کامل نیازمند وحدت مقاومت و افزایش تلاش‌ها و استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های بزرگ ملت مومن و صابر از جمله جوانان هوشیار و زیرک و دوستدار دین و میهن و مرتبط با اسلام و مرجیعت و نیازمند بهره گیری از شعائر حسینی و دوستی اهل بیت و توکل بر خدا است.

وي تاکيد کرد: درک واقعیت دشمن و عقاید فاسد آن و خطرات آن شروع پیروزی است. رژیم صهیونیستی رژیمی موقت است که بر اشغال سرزمین و قتل مردمان اصلی آن و آواره کردن آن‌ها و تکیه بر افسانه‌های تاریخی استوار است و تلاش می‌کند برای خود عقیده و تاریخی کاملا دروغین دست و پا کند، اما آزادگان جهان و دوستداران حق و حقیقت این دورغ‌ها را بخوبی می‌شناسند و از منابع آن آگاه هستند. توهمات صهیونیست‌ها نمی‌تواند کسی را فریب دهد. آن‌ها باند‌های شروری هستند که تنفر از بشریت در عمق وجود آن‌ها رخنه کرده است.

هادی العامری همچنين گفت: بزرگان یهود می‌دانند که صهیونیسم دین آن‌ها را ربوده است و هویت توحیدی آن‌ها را از بین برده و از آن‌ها چهره‌ای زشت بر جا گذاشته است که در همه جا مورد نفرت است. آن‌ها بیش از دیگران می‌دانند که رژیم صهیونیستی رژیمی از بین رفتنی است، رژیم صهیونیستی رژیمی از بین رفتنی است و هر روز که از درد و رنج ملت عزیز فلسطین می‌گذرد، روزی از عمر این رژیم جنایتکار کم می‌شود.

وي افزود: اسرائیل بر اساس وعده خداوند و رسولش نابود شدنی است. اسرائیل بر اساس وعده خداوند و رسولش نابود شدنی است. خداوند به آن‌ها در تورات و انجیل و قرآن وعده مجازات داده است و همه شواهد دال بر این موضوع است که این رژیم فاقد عناصر بقاء و ماندن است. این رژیم امروز در اوج بحران هویت و موجودیت است و با انجام جنایات بیشتر در حق ملت عزیز فلسطین و مقاومت پیروز آن به این مسئله دامن می‌زند. به زودی افسانه صهیونیست‌ها در هم شکسته خواهد شد و دیوار‌های محکم شان فروخواهد ریخت و آواره خواهند شد و هزینه کارهایشان را خواهند داد. «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا» [و آن‌گاه که وقت (انتقام ظلم) دیگر شما (که کشتن یحیی و زکریاست یا عزم قتل عیسی) فرا رسید (باز بندگانی قوی و جنگ آور را بر شما مسلط می‌کنیم) تا اثر بیچارگی و خوف و اندوه بر رخسار شما نشانند و به مسجد بیت المقدس (معبد بزرگ شما) مانند بار اول درآیند و به هر چه رسند نابود کنند].

نظر شما