شناسهٔ خبر: 53723980 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

واکنش رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره سفر حدادی به آمریکا

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد سفر احسان حدادی به آمریکا توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ احسان حدادی اعلام کرده است می‌خواهد برای برگزاری چند مسابقه راهی آمریکا شود که این موضوع با توجه به شرایط موجود با واکنش‌هایی روبرو بوده و برخی نسبت به این سفر انتقاد کرده‌اند.

فارس نوشت: بر همین اساس هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در این مورد اظهار داشت: ما در روز اول آغاز اردوها گفتیم با توجه به شرایط خاص کشور برای کلیه ورزشکاران اردوی برون‌مرزی نداریم و همه اردوها در داخل کشور برگزار می‌شود. هر کس هم قصد دارد به اردوی خارجی برود باید با هزینه شخصی یا اسپانسرش باشد. 

وی افزود: برنامه ما این است که بعد از مسابقات قهرمانی کشور شرایط ورزشکاران را ارزیابی کنیم و آنهایی که صلاحیت حضور در مسابقات بین‌الملی را داشته باشند با تأیید کمیته فنی اعزام شوند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: برای احسان حدادی هم به همین شکل است. او برنامه سفر به آمریکا را دارد و بعد از مسابقه آغاز فصل قهرمانی کشور در خرم‌آباد کمیته تخصصی پرتاب‌ها موضوع را بررسی می‌کند. او در آمریکا اردویی ندارد و فقط برای مسابقه برنامه دارد. 

صیامی با اشاره به اینکه حدادی یک قهرمان ملی است و نباید او را نادیده بگیریم،  اظهار داشت: احسان به هر شکلی حساب کنیم شانس اول مدال دو و میدانی در بازی‌های آسیایی است و ما هم تلاش‌مان را برای هرچه بهتر آماده شدن او انجام می‌دهیم البته خود او هم در این مدت همکاری‌های بسیار خوبی با فدراسیون داشته و کاملاً شرایط را درک کرده است.

 

 

نظر شما