شناسهٔ خبر: 53723565 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

عضو ارشد جنبش «حماس»:

اشغالگران از تکرار عملیات «شمشیر قدس» ترسیدند

«موسی ابو مرزوق» گفت: ترس از تکرار عملیات «شمشیر قدس» موجب شد تا اشغالگران تجاوزات خود علیه «مسجدالاقصی» را متوقف کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری شهاب، موسی ابو مرزوق نایب رئیس دفتر روابط بین‌الملل و عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفت: عزیزان ما در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ بار دیگر بر هویت فلسطینی خود و مخالفت با اشغالگری تاکید کردند.

وی عنوان کرد: تحرکات دائمی ما در تمامی جبهه‌ها و میادین، موجب تضعیف و محدود شدن دشمن صهیونیستی شده است. با یک استراتژی یکپارچه با دشمن مبارزه می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم این رژیم علیه هیچ بخشی از فلسطین دست به تجاوز بزند.

ابو مرزوق افزود: برای مقابله با تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، دست به اقدامات و تحرکاتی دیپلماتیک زدیم. ترس از تکرار نبرد شمشیر قدس، دشمن را وادار کرد جلوی تجاوزات شهرک‌نشینان علیه مسجد الاقصی را بگیرد.

وی تأکید کرد: پروژه سازش به کلی شکست خورده و تشکیلات خودگردان باید به دامن ملت بر پایه گزینه مقاومت بازگردد. مجاهدان فلسطینی در جنین و دیگر مناطق فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست مقاومت می‌کنند، اما تشکیلات خودگردان آن‌ها را بازداشت می‌کند! هدف ما پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین است و برای تحقق این هدف، از تمامی روابط خود استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 411

نظر شما