شناسهٔ خبر: 53722687 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آخرین وضعیت ترافیکی در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز سه شنبه ششم اردیبهشت 1401 گفت: با رصدی که تیم های مستقر در  مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند ، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری  و روبه  افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود ندارد و بار ترافیکی روان و آرامی در اکثر محورها  را از صبح امروز شاهد بودیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از باکری ، غرب به شرق بزرگراه حکیم  از باکری، است.

سرهنگ شریفی گفت : ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله از جناح ، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام  و غرب به شرق نیایش از  ستاری ، یادگار جنوب به شمال از گلاب، آزاد راه به شرق از آزادگان است.

وی اضافه کرد : بار ترافیکی زین الدین از هنگام تا پاسداران ، جنوب به شمال بزرگراه امام علی  ( ع ) از گلشن دوست  ، بزرگراه چمران از گفتگو ، بزرگراه صدر به غرب از قیطریه ، جنوب به شمال نواب  تا نهم دی ، بزرگراه بابایی از هنگام تا صیاد و خیابان آزادی از بعد از استاد معین شاهد بار ترافیکی می باشیم.

نظر شما