شناسهٔ خبر: 53711889 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقام‌های کشوری و لشکری درگذشت همسر آیت الله جوادی آملی را تسلیت گفتند

تهران - ایرنا - مقام‌های کشوری و لشکری با صدور پیامی درگذشت همسر آیت الله جوادی آملی را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه احزاب ایرنا،  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت همسر حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی پیام تسلیتی صادر کرد.

آیت الله آملی لاریجانی در این پیام خطاب به آیت‌الله العظمی جوادی آملی افزود: مصیبت درگذشت همسرمکرمه حضرتعالی، موجب تأثر  شد.

وی افزود: اینجانب فقدان آن بانوی مومنه را که در ایام سوگواری مولی الموحدین امیر المومنین علی (ع) و لیالی قدر به رحمت ایزدی پیوستند، به محضر مستطاب عالی و فرزندان  محترم  و بستگان تسلیت عرض نموده و ازدرگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره رحمت، علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) مسالت دارم.

آیت الله آملی لاریجانی در پیام خود تاکید کرد: ضمن آرزوی صبر و بردباری، دوام توفیقات و سلامتی وجود مبارک را از خداوند منان خواستارم.

 پیام تسلیت مهرداد بذرپاش

رئیس کل دیوان محاسبات کشور در پیامی به آیت الله العظمی جوادی آملی تصریح کرد: درگذشت همسر مومنه، فاضله و پرهیزگارتان را به محضر حضرتعالی و بیت شریفتان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز طول عمر باعزت و اجر و صبر مسالت دارم.

پیام تسلیت وزیر کشور 

وزیر کشور با صدور پیامی درگذشت همسر مکرمه حضرت آیت الله جوادی آملی را به وی تسلیت و تعزیت گفت.

احمد وحیدی در این پیام خطاب به آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: درگذشت همسر مکرمه و گرامیتان را به حضرتعالی، فرزندان و بستگان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

وحیدی افزود: از خدای متعال در این ایام و لیالی قدر، ماه قرآن، عطوفت و بخشایش، علو درجات، همنشینی و همجواری آن بانوی مکرمه را با اولیای الهی و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) برای بازماندگان محترم، صبر و بردباری و برای حضرتعالی طول عمر با برکت و سلامتی روزافزون مسالت دارم.

پیام تسلیت فرماند کل ارتش

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، درگذشت حاجیه خانم سکینه روحی، همسر مکرمه حضرت آیت‌الله جوادی آملی را تسلیت گفت.

امیر موسوی در این پیام خطاب به آیت الله العظمی جوادی آملی افزود: درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم سکینه روحی، همسر مکرمه حضرتعالی را محضر آن عالم عامل و استاد مسلم اخلاق، فرزندان گرانقدر و منسوبین آن مرحومه تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال در ایام پربرکت ماه رمضان و لیالی قدر  برای آن بانوی مومنه، رحمت و مغفرت و همنشینی با بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و برای جنابعالی دوام توفیقات، طول عمر با عزت و صبر جزیل مسالت می کنم. 

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی درگذشت همسر مکرّم آیت‌الله جوادی آملی را تسلیت گفت.

موسی پور در این پیام خطاب به آیت الله جوادی آملی افزود: خبر درگذشت همسر مکرمه، بانوی مومنه مرحومه روحی موجب تاثر و تاسف شد.

وی  در این پیام تصریح کرد: اینجانب، مصیبت وارده را به حضرت‌عالی، بیت مکرم و بستگان معزز تسلیت گفته و از درگاه حضرت حق جلّ و علا در این ایام و لیالی پرفضیلت و با عظمت قدر برای آن بانوی مؤمنه، غفران و رضوان واسعۀ الهی و حشر در جوار لطف شفیعه محشر، حضرت صدیقه اطهر فاطمه زهرا (س) برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای وجود شریف حضرت‌عالی سلامتی و طول عمر با عزت و برکت مسألت دارم.

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه 

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر مکرمه آیت الله العظمی جوادی آملی را تسلیت گفت.

سردار سلامی در این پیام خطاب به آیت الله العظمی جوادی آملی افزود: درگذشت همسر مکرمه و محترمه حاجیه خانم سکینه  روحی  را به حضرتعالی، فرزندان و بستگان معزز تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

در این پیام آمده است: در ایام و لیالی نورانی و پربرکت ماه نزول قرآن، از درگاه حضرت حق تعالی برای فقیده سعیده ، علو درجات و رحمت و رضوان الهی و همنشینی آن بانوی مکرمه و صالحه با حضرت فاطمه معصومه (س) و برای بازماندگان و سوگواران ارجمند، صبر و بردباری و برای حضرتعالی طول عمر با برکت و سلامتی روزافزون طلب می کنم.
 

نظر شما