شناسهٔ خبر: 53709590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رد شایعات مبنی بر تغییر در میزبان و یا تعداد تماشاگران؛

میزبانی نساجی در دیدار فینال جام حذفی فوتبال/ سیف‌الله‌پور: بحث بدون‌تماشاگر شدن بازی با آلومینیوم پیش نیامد

مدیرعامل باشگاه نساجی به شفاف‌سازی درباره نشست شورای تأمین جهت حضور یا عدم حضور تماشاگران در دیدار فینال جام حذفی پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری دانا؛ سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام داشت که مراسم قرعه کشی برای تعیین میزبانی فینال جام حذفی با حضور امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی، ایزد سیف‌الله‌پور  مدیرعامل باشگاه نساجی و حمیدرضا امیدوار، مدیر تیم آلومینیوم، نمایندگان روابط عمومی وحراست سازمان لیگ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و در نهایت به قید قرعه تیم نساجی میزبان فینال جام حذفی شد.

انتخاب میزبان مسابقه صرفا جهت تعیین استقرار روی  نیمکت و رختکن‌های دو تیم و همچنین اولویت انتخاب لباس بوده و مسابقه دو تیم چهارشنبه ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
 
پس از این خبر؛ شایعاتی مبنی بر بدون تماشاگر شدن دیدار نهایی رقابت‌های جام حذفی و یا بازی در شهری دیگر به جز تهران هم انتشار یافت که واکنش رسمی مدیرعامل تیم قائم‌شهری را در پی داشت.
 
 ایزد سیف‌الله‌پور با بیان این که متاسفانه برخی رسانه‌ها به‌طور مشخص برای کاهش انگیزه هواداران نساجی سعی در انتشار اخباری مبنی بر بدون تماشاگر برگزار شدن فینال را دارند، اظهار داشت: قصد نداشتم صحبتی از جلسه شورای تامین روز گذشته به میان آورم اما لازم می‌دانم اشاره کنم در این جلسه که با حضور مسئولان ذی‌ربط شورای تامین، سازمان لیگ، فدراسیون و هر دو باشگاه برگزار شد، به هیچ عنوان موضوع بدون تماشاگر برگزار شدن بازی مطرح نشد. البته یکسری مباحث درخصوص جابجایی بین ورزشگاه آزادی و یادگار امام صورت گرفت.
 
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه خدا را شاکریم که در وضعیت مطلوب جلوگیری از کرونا قرار داریم و هیچ مشکلی در زمینه به خطر افتادن سلامت عمومی وجود ندارد، خاطرنشان ساخت: الحمدلله اقتدار نیروهای یگان ویژه نیز به‌حدی است که هیچ مشکلی به‌لحاظ برقراری امنیت پیش نخواهد آمد. شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار کذب به دور از اخلاق و رقابت جوانمردانه است و مطمئن باشید هر چقدر سنگ مقابل باشگاه نساجی قرار دهید، ذره‌ای از انگیزه ما برای قهرمانی کاسته نخواهد شد.
 
سیف‌الله‌پور در پایان گفت: انتظار داریم شورای تامین ظرفیت حداکثری را به هواداران دو تیم برای جذابیت بیشتر این بازی اختصاص دهد.

انتهای پیام/

نظر شما