شناسهٔ خبر: 53708081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

نیروهای بومی در واحدهای تولیدی به‌کارگیری شود

نماینده ولی‌فقیه در مازندران توجه و به‌کارگیری نیروهای بومی در واحدهای تولیدی و رفع مشکل مسکن را از دغدغه‌های کارگران در استان بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی پیش از ظهر دوشنبه در نشست تشکل‌های کارگری با تأکید بر اجرای عدالت نسبت به همه اقشار ازجمله کارگران گفت: باید برای رفع مشکلات کارگران و رسیدن آنان به‌حق و حقوق تلاش کرد.

وی بها دادن به قشر کارگری و کم کردن مشکلات و رفع دغدغه‌های آنان را ضروری دانست و افزود: باید مدل درستی از کارگر و کارفرما با رعایت حقوق طرفین اجرایی شود.

آیت‌الله محمدی لائینی خواستار به‌کارگیری کارگران بومی در واحدهای تولیدی شد و گفت: توجه به کارگران و نیروهای بومی سبب کاهش و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران همچنین خواهان توجه و رفع دغدغه مسکن کارگران شد و گفت: در اجرای ساخته خانه‌های ارزان به مسکن کارگران نیز توجه شود تا واحدهای مناسبی برای آنان تهیه شود.

آیت‌الله لائینی افزود: همچنین باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گیرد تا کارگران با اجرای طرح‌های مختلف نظیر تعاونی‌ها تبدیل به کارفرما شوند و امیدواریم با همکاری مسئولان به سمت رفع دغدغه‌های کارگران و ارتقای سطح رضایتمندی آنان پیش رویم.

 

 

 

 

نظر شما