شناسهٔ خبر: 53692214 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

سرمربی تیم ملی بانوان در گفتگو با ایسکانیوز:

فرصت فیفادی از دست رفت/ باید زودتر تکلیف تیم ملی مشخص شود

مریم ایراندوست در مورد اینکه در مهلتی که فیفادی لحاظ شد و تیم ملی هیچ اردویی نداشت گفت: واقعا همانقدر که شما خبر دارید من هم خبر دارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران که چند روز پیش از تماشاگران ویژه فینال فوتسال بانوان بین نصر فردیس و پیکان بود در ابتدای گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار گفت: این حجم از هیجان را یکجا ندیده بودم. امیدوارم این اتفاقات بیشتر در فوتسال بانوان رقم بخورد. واقعا هر دو تیم از لحاظ فنی عالی کار کردند و در نهایت قهرمانی به تیم پیکان رسید که جا دارد به عوامل و بازیکنان این تیم تبریک بگویم.

او در مورد اینکه در مهلتی که فیفادی لحاظ شد و تیم ملی هیچ اردویی نداشت ادامه داد: واقعا همانقدر که شما خبر دارید من هم خبر دارم. متاسفانه در این مدت اردویی برگزار نکردیم و بعد هم در پی تغییرات فدراسیون یکسری برنامه‌ها نیز تغییر کرد و در نهایت باعث شد بچه‌ها نتوانند کنار همدیگر تمرین کنند.

ایراندوست یادآور شد در دوره ریاست قبلی فدراسیون قول‌های بسیار خوبی به ما داده شده بود و صحبت‌هایی انجام دادیم. در حال حاضر نیز دنبال این هستیم که با فدراسیون جلسه بگذاریم و تکلیف تیم ملی فوتبال بانوان را مشخص کنیم.

مریم ایراندوست در پایان در خصوص عملکرد دراگان اسکوچیچ افزود: به نظر من آقای اسکوچیچ خوب کار کرده و جا دارد صعود تیم ملی آقایان به جام جهانی را تبریک بگویم. انشاالله که شاهد موفقیت ملی‌پوشان کشورمان در تمام عرصه‌ها باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما