شناسهٔ خبر: 53692163 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

نصیری:

شورای تامین هنوز تصمیمی برای میزبانی جام حذفی نگرفته است

دبیر کمیسیون ورزش شورای تامین استان تهران گفت: شورای تامین استان تهران جلسه‌ای در خصوص فینال جام حذفی نداشته و موافقتی هم برای برگزاری این دیدار صورت نگرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، هادی نصیری، درباره برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی گفت: شورای تامین استان تهران تاکنون جلسه‌ای در این خصوص نداشته و موافقتی برای زمان و مکان فینال این بازی صورت نگرفته است.و تا زمانی که شورای تامین استان تهران موافقت خود را با برگزاری این بازی در زمان و مکان مطرح شده اعلام نکند، این خبر قطعی نیست.

سازمان لیگ برتر فوتبال هفته گذشته اعلام کرد که دیدار نهایی جام حذفی فوتبال بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز انجام شود.

همچنین بلیت‌هایی که برای این مسابقه در نظر گرفته شده برای ۱۲۵۰۰ تماشاگر بوده و ممکن است با موافقت از سوی استانداری تهران ۵۰۰۰ بلیت دیگر برای تماشاگران ۲ تیم در نظر گرفته شود که در این صورت اگر همه بلیت‌ها از سوی تماشاگران تیم آلومینیوم اراک و نساجی خریداری شود، فینال جام حذفی در استادیوم آزادی در حضور ۳۵ هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

نظر شما