شناسهٔ خبر: 53689466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

اجرای پویش های " ضیافت مهربانی و در محضرولی نعمتان " در بهزیستی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، حامد رضایی سرپرست بهزیستی استان در مصاحبه تلفنی با برنامه رادیویی " سلام ساوالان " از اجرای پویش های " ضیافت مهربانی رمضان " و " در محضر ولی نعمتان " در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حامد رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان در رابطه با آغاز اجرای پویش ضیافت مهربانی رمضان در بهزیستی استان گفت : بر اساس سنت دیرینه حسنه و احسان در  ماه مبارک رمضان و لزوم تامین نیازمندیهای خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان برای بهره مندی از ظرفیت خیرین بزرگوار و مردم نوع دوست استان " ضیافت مهربانی رمضان " در سطح استان اجرا می شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت تمام موسسات و مراکز تحت پوشش بهزیستی استان گفت : در همین رابطه بسته های غذایی، کمک های نقدی و غیر نقدی تهیه شده و در اسرع وقت به افراد تحت حمایت بهزیستی استان ارائه می شود که تا کنون تعدا۱۵۰۰ بسته غذایی و بالای ۵ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان توزیع شده است.

رضایی با دعوت خیرین و مردم نوعدوست برای مشارکت درپویش ضیافت مهربانی گفت : شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت مجازی ۴۱۶۷-۹۴۶۰-۹۵۷۰-۶۴۶۷ و شماره شبای۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹  IR- برای واریز کمک های نقدی خیرین اختصاص یافته است.

رضایی اضافه کرد : در کنار پویش ضیافت مهربانی، پویش دیگری با عنوان " در محضر ولی نعمتان " با همکاری گروههای جهادی در حال پیگیری و انجام هست که هدف از اجرای این پویش استفاده حداکثری از ظرفیت گروههای جهادی به منظور ارائه خدمات کیفی تر و مطلوبت تر به افراد تحت پوشش بهزیستی استان خصوصاً ماه مبارک رمضان می باشد که به صورت دورهمی های صمیمی و افطاری ساده برگزار می شود.

سرپرست بهزیستی استان خاطر نشان کرد : مردم نوع دوست  بالاخص مومنین روزه دار می توانند کمک های غیر نقدی، غیر نقدی و زکات فطریه خود را به اداره های بهزیستی شهرستان ها، بخش ها و موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی در سطح استان تحویل نمایند تا در اولین فرصت دربین خانواده های نیازمند تحت پوشش توزیع گردد.

نظر شما