شناسهٔ خبر: 53680097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهردار زاهدان:

شهروندان با قرار گرفتن در کنار شهرداری روند اجرای امور را تسریع بخشند

شهردار زاهدان گفت: با توجه به پروژه‌ها و سایر برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام می‌طلبد که شهروندان بویژه فعالان حوزه‌های مختلف با قرار گرفتن در کنار شهرداری این شهر روند اجرای امور را تسریع بخشند.

صاحب‌خبر -

روابط عمومی شهرداری زاهدان، محمدامیر براهویی در جریان بازدید از پروژه‌های شهرداری این شهر ضمن تشریح برخی از اقدامات عمرانی، خدماتی و رفاهی انجام شده گفت: با ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی مناسب در عرصه‌های مختلف قطعآ می‌توان به توسعه و تغییر چهره شهر در ابعاد گوناگون امیدوار بود که در این راستا نهادها، ارگان‌ها و فعالان اجتماعی بویژه تلاشگران رسانه‌ای مرتبط با حوزه‌های طوایف و اقوام بایستی نقش موثر فرهنگی خود را به بهترین نحو ایفا کنند.

او  با توضیح کامل و جامع اقدامات انجام شده برای هریک از پروژه‌ها و روند اجرای آن‌ها به سوالات برخی از شهروندان که از طریق فضای مجازی در این بازدید حضور داشتند نیز پاسخ و بر لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

شهردار زاهدان گفت: اجرای پروژه‌هایی همچون ساخت و بازسازی پارک‌ها، آسفالت معابر، جدول‌گذاری‌ها و همچنین احداث تقاطع‌های غیر همسطح که مستلزم صرف هزینه‌های بسیاری است اگر همراه با مشارکت و همکاری شهروندان باشد طبق برنامه‌های زمانبندی شده در موعد مقرر اجرا و مشمول مرور زمان نخواهند شد.



نظر شما