شناسهٔ خبر: 53676457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت یک هزار و 200 حامی از 200 یتیم هلیلانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هلیلان گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ حامی و خیر نیکوکار سرپرستی بیش از ۲۰۰ یتیم را برعهده دارند و از حمایت این نهاد در شهرستان برخوردار هستند.

صاحب‌خبر -

غلامی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هلیلان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ حامی و خیر نیکوکار سرپرستی بیش از ۲۰۰ یتیم را برعهده دارند و از حمایت این نهاد در شهرستان برخوردار هستند.

وی افزود: طرح هر کارمند پنج حامی در این نهاد در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است و بنا است ۲۰۰ حامی جدید برای ایتام نیازمند جذب شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هلیلان از اجرای پویش طرح اکرام ایتام و محسنین در شب‌های قدر به منظور ثبت نام از خیران در حمایت از ایتام نیازمند شهرستان خبر داد و گفت: به منظور حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین پایگاه‌های جذب حامی در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر برپا می‌شود.

وی ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست با کمیته امداد، گفت: نیکوکاران همچنین می‌توانند از طریق سامانه ekram.emdad.ir ثبت نام و سرپرستی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان محسنین شهرستان را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/ 

نظر شما