شناسهٔ خبر: 53666230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سپاه پاسداران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد

گروه استان‌ها - جانشین سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: سپاه در بخش‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و آماده پاسخگویی با هرگونه تهدیدات دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار عبدالرضا دشتی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل اظهار داشت: برای اجرا رسالت تبیین شده انقلاب اسلامی، مأموریت‌های مهمی بر عهده سپاه پاسداران گذاشته است.

وی با بیان اینکه برای تحقق این رسالت سخت برای سپاه پاسداران 5 مأموریت مهم طراحی شد تصریح کرد: مقابله با تهدیدات سخت، نرم، نیمه سخت، عمق بخشی داخلی و خارجی از جمله مأموریت‌های سپاه است.

جانشین سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر حاکمیت و استقرار ارزش‌های اسلامی در زندگی اجتماعی و فردی مردم را هدف از انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: استقلال، قطع وابستگی به قدرت‌های استکبار شرق و غرب، حمایت و امید دادن به سایر مسلمانان، ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان از دیگر اهداف انقلاب اسلامی است.

سردار دشتی با بیان اینکه در اصل 150 قانون اساسی رسالت سپاه نگهبانی از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن تعیین شده خاطر نشان کرد: بر این اساس سپاه دارای مأموریت‌های مهم و متنوع با ماهیت‌های متفاوت است، اگر تهدید نظامی باشد، سپاه پاسداران در کنار ارتش قهرمان از تمامیت ارضی و استقلال کشور دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه ماهیت فعالیت سپاه سیاسی، نظامی، فرهنگی و امنیتی است تصریح کرد: بر اساس همین نگاه، امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

جانشین سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از آمادگی سپاه برای پاسخگویی به هرگونه تهدیدات دشمنان خبر داد و خاطر نشان کرد: سپاه در بخش‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و آماده پاسخگویی با هرگونه تهدیدات دشمنان است.

سردار دشتی با اشاره به اینکه سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح و امنیتی فتنه‌ها و تهدیدات دشمنان تاکنون خنثی کرده است تصریح کرد: در جنگ نرم سپاه تاکنون به موفقیت‌های مهم و چشمگیری دست یافته که تولید ‌محصولات محتوایی فرهنگی برای مقابله با  تهدیدات دشمنان از آن جمله است.

وی محرومیت‌زدایی، سازندگی، روشنگری، خدمت به محرومان و نیازمندان را از دیگر مأموریت‌های سپاه دانست و افزود: صدور انقلاب اسلامی از دیگر رسالت‌های سپاه و در این حوزه‌ها اقدامات مهمی انجام شده است.

انتهای پیام/190/ش

نظر شما