شناسهٔ خبر: 53663831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سردار حسن‌زاده در جمع نمازگزاران جمعه تهرانی:

سپاه محدودشدنی نیست

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران با بیان اینکه این روزها صحبت از محدودکردن سپاه است، گفت: به همه دشمنان و عناصر سست‌عنصر داخلی و وابستگان به غرب می‌گویم که سپاه پاسداران در هیچ زمانی محدود نمی‌شود و همه بدانند تحریم سپاه یعنی تحریم ملت ایران و تحریم سپاه تهدیدکننده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایکنا، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران، امروز، دوم اردیبهشت، در سخنرانی پیش از خطبه‌‎های نمازجمعه تهران با تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 70 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب، سپاه پاسداران تشکیل و تأسیس شد. سپاه پاسداران از همان روزهای اول رسالت پاسداری از انقلاب و ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده می‌گیرد و در همین راستا سپاه پاسداران در طول 42 سال در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی 40 هزار شهید تقدیم کشور کرده است، به عبارتی تا به امروز سپاه برای دفاع از حریم ولایت و حریم ملت یک سپاه پاسداران تقدیم ملت کرده است.

وی افزود: از همان روزهای اول در جاهایی که ضرورت داشت پاسداران انقلابی و شهادت‌طلب حضور پیدا کنند، به موقع حضور پیدا کرده‌اند تا از انقلاب و نظام و ولایت دفاع به عمل آورند. این رسالت تا به امروز ادامه داشته و سپاه روزبه‌روز قدرتمندتر و عزت‌مندتر شده و حضور در همه عرصه‌ها را در دستورکار خود قرار داده است. آن زمان که لازم بود برای دفاع از کشور و برای مقابله با کرونا، محرومیت‌زدایی و کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان پا به عرصه بگذارد، پا به عرصه گذاشته است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران با بیان اینکه سپاه پاسداران بارها و بارها طعم شکست را به کام دشمنان و معاندان چشانده است، گفت: دشمنان این ملت و نظام اسلامی بارها و بارها شکست از ملت ایران را تجربه کرده‌اند. همه دنیا و همه عالم می‌دانند دشمنان ما نگران رویارویی با این قدرت باعظمت هستند و دشمنان نمی‌توانند حرکت ایذایی علیه ملت و جبهه اسلامی انجام دهند و اگر هم انجام دهند، ده‌ها پاسخ دندان‌شکن و سیلی محکمی از ملت ایران و فرزندانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متحمل خواهند شد.

حسن‌زاده بیان کرد: سپاه پاسداران این نیروی انقلابی، مردمی و عزتمند، پرتوان نامی است که وقتی دشمنان نام او را می‌شوند و حضور او را مشاهده می‌کنند، لرزه بر اندام آنها جاری می‌شود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواب را از چشمان دشمنان اسلام زدوده است، اما در مقابل همین سپاه پاسداران در مقابل مردم عزیز و در مقابل مظلومان عالم در نهایت تواضع، خدمتگزار و خادم و ایثارگر حضور پیدا می‌کند. به‌طور خلاصه امروز نام سپاه پاسداران برای دشمنان به یک نقطه ناامیدی تبدیل شده اما برای مردم و همه ملت‌های مظلوم این نام آشنا یک نقطه امید و تکیه‌گاه مردمی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد برجسته‌ای است که سردار دل‌ها بهترین مصداق برای همه ملت‌ها و دوستان به شمار می‌رود، گفت: وقتی که خبر حضور سردار دل‌ها در فرودگاه دمشق زبان به زبان می‌چرخید، دشمنان داعشی و تکفیری و آمریکایی‌ها می‌ترسیدند و میدان را خالی می‌کردند. حضور سردار دلها در سوریه و جبهه مقاومت مایه آرامش و مایه امید بود و حاج قاسم سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس در همین سرزمین‌های به خون غلتیده شده در جنوب کشور به‌عنوان یک فرمانده مقتدر در مقابل دشمن ظاهر می‌شد اما برای محرومیت‌زدایی و کمک به مردم خوزستان در کنار آنها قرار می‌گرفت و دستان محرومان را می‌بوسید.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بیان کرد: برادران و خواهران عزیز، پاسداران انقلاب اسلامی دست دشمنان را قطع می‌کنند و دست مردم و مظلومان را می‌بوسند. سپاه پاسداران روزبه‌روز درخشنده‌تر به مسیر پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ادامه خواهد داد و اگر کسی می‌خواهد جایگاه واقعی سپاه پاسداران را درک کند جمله معروف امام راحل را که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به یاد آورد یا اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفته‌‎اند از فرزندانم در سپاه پاسداران راضی هستم.

حسن‎‌زاده گفت: به همان میزانی که دشمنان انقلاب اسلامی بغض و کینه نسبت به سپاه پاسداران دارند و به همان میزانی که رژیم صهیونیستی از سپاه پاسداران خشمگین است، به همان میزان سپاه پاسداران توانمند و بازدارنده است و هرروز که به تعداد دشمنان سپاه افزوده می‌شود، به همان اندازه سپاه قدرتمندتر می‌‎شود.

وی با بیان اینکه این روزها صحبت از محدودکردن سپاه است، عنوان کرد: به همه دشمنان و عناصر سست‌عنصر داخلی و وابستگان به غرب می‌گویم که سپاه پاسداران در هیچ زمانی محدود نمی‌شود. سپاه پاسداران فرزند ملت ایران و معادل انقلاب اسلامی است و در قلوب مسلمین و در قلوب ملت ایران و در قلوب دلسوزان انقلاب اسلامی جا دارد. همه بدانند تحریم سپاه یعنی تحریم ملت ایران و تحریم سپاه تهدیدکننده است.

انتهای پیام

نظر شما