شناسهٔ خبر: 53660129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری: انتصاب مدیران جوان در دستور کار قرار دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتصاب نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی در استان در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری شامگاه پنج‌شنبه در نشست با جمعی از جوانان نخبه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه جوانان بسیاری در این استان دغدغه توسعه و پیشرفت استان را دارند، گفت: این جلسات باید تداوم داشته باشد تا بتوانیم از نظرات سازنده جوانان صاحب ایده و نخبه در تمامی زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و ... بهره ببریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حرکت آغاز شده در گام دوم انقلاب، توضیح داد: بنابراین باید برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه و آبادانی در کشور بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صورت بگیرد، در چهار دهه گذشته به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشرفت‌های خوبی در کشور صورت گرفته است و باید این دستاوردها در زمینه‌های مختلف بیان شود.

وی با تاکید بر اینکه پیچیده‌ترین نوع مدیریت، مربوط به جنگ نظامی است، عنوان کرد: در دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم ثابت کرده‌اند که اگر به آن‌ها میدان بدهند، می‌توانند موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند، همچنین پس از جنگ تحمیلی همین جوانان موفقیت‌های بسیاری را در حوزه‌های علمی کسب کردند و در برخی حوزه‌‌ها در جهان سرآمد هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه جوانان می‌توانند تهدیدها را در کشور به فرصت تبدیل کنند، خاطرنشان کرد: دشمن به‌دنبال اجرای پروژه ناامیدسازی در کشور است، جوانان می‌توانند این تهدید را به فرصت تبدیل کنند و در کشور امیدآفرینی کنند.

وی عنوان کرد: توسعه جهشی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد، جذب اعتبارات ۱۴۰۰ از ۳۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد، همچنین اعتبارات بسیار خوبی به پروژه‌های دارای اولویت استان با پیگیری صورت گرفته اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه انتصاب نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد، گفت: میانگین سنی مدیران در دولت سیزدهم در استان حدود ۱۵ سال کاهش پیدا کرده است، در انتصابات پاکدستی، فسادستیزی، انقلابی بودن و جهادی بودن مورد تاکید است.

حیدری عنوان کرد: در اواخر سال گذشته اعتبار قابل توجهی در حوزه اعتبارات هزینه‌ای به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرد که با این اعتبارات حقوق معوق کارکنان، پاداش پایان خدمت و بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی تسویه شد.

انتهای پیام/3339

نظر شما