شناسهٔ خبر: 53633907 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان از اول اردیبهشت‌ ماه

تهران- ایرنا- معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: ثبت‌نام میهمانی و انتقال دانشجویان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از اول اردیبهشت ماه در سامانه سجاد این سازمان آغاز می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، اردوان ارژنگ افزود: سامانه ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان دوره‌های کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و دکتری حرفه‌ای از فردا پنجشنبه اول اردیبهشت فعال خواهد شد و تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای ثبت درخواست توسط متقاضیان دارای شرایط خاص ادامه خواهد یافت.

ارژنگ گفت: دانشگاه‌های مبدأ موظف هستند درخواست دانشجو را بررسی و در صورت داشتن شرایط، از اول خردادماه تا ۱۵ تیر ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت، ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال کنند. دانشگاه‌های مقصد نیز در تاریخ ۱۶ تیرماه تا ۳۱ مرداد سال جاری نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده، اعلام کنند.

به گفته معاون سازمان امور دانشجویان، در این سامانه، بر اساس بند «پ» قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۹ آبان ماه سال ۱۴۰۰، گزینه دانشجوی خانم دارای فرزند زیر ۲ سال به موارد اضافه شد.

شرایط نقل و انتقال دانشجویان

با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و پیروی موسسات آموزش عالی از دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، در صورت تداوم وضعیت بیماری، میهمانی و انتقال دانشجویان تحت شرایطِ حاکم است و موافقت دانشگاه های مبدأ و مقصد با درخواست‌ها در صورت بازگشت به شرایط عادی در موسسات آموزش عالی امکانپذیر خواهد بود.

دانشگاه ها باید زمان شروع ثبت درخواست های میهمانی و انتقال را با استفاده از ابزارهای مناسب اطلاع رسانی و از طریق فضای مجازی به اطلاع دانشجویان برسانند.

نظر شما