شناسهٔ خبر: 53632910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رگبار و رعدوبرق مهمان پایان هفته آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد تندباد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار تا اوایل هفته آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به‌صورت کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و امروز احتمال رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد تندباد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه شدت بارش در روز جمعه خواهد بود، گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت.

وی عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۹ و کمینه فردا صبح ۱۳ درجه سانتی‌گراد و بوئین و میاندشت با ۶ و خور و بیابانک با ۳۵ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

نظر شما