شناسهٔ خبر: 53623829 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن بیان کرد:

تداوم حمایت یمن از مقاومت فلسطین

عبدالعزیز بن حبتور، در مراسم بزرگداشت صالح الصماد، رئیس‌جمهور شهید یمن، بر تداوم حمایت این کشور از مقاومت فلسطین تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، عبدالعزیز بن حبتور، نخست‌وزیر دولت نجات ملی، در مراسم بزرگداشت صالح الصماد گفت: رئیس‌جمهور شهید یمن همواره با افتخار از مقاومت در منطقه یاد می‌کرد؛ چرا که مقابله با سیطره آمریکا و صهیونیست‌ها بر منطقه ما جز از این طریق ممکن نیست.

در این مراسم رسمی که در صنعا، پایتخت یمن برگزار شد، تعدادی از اعضای شورای عالی سیاسی، وزرا، رهبران امنیتی و نظامی، مقامات و شخصیت‌های اجتماعی حضور داشتند.

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن در ادامه سخنان خود تأکید کرد: موضع ما در حمایت از مقاومت فلسطین تغییر نکرده و هفته آینده اجلاس را در صنعا درباره حمایت آرمان فلسطین برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای عربی هویت خود را به استعمارگران آمریکایی و صهیونیست فروختند و به‌سوی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شتافتند، بیان کرد: این کشورها یمن را محاصره کرده‌اند و در عین حال عید موسوم به عید پسح یهودی را به رهبران دشمن تبریک می‌گویند.

نخست‌وزیر یمن با تأکید بر اینکه شهید الصماد به مردم نزدیک بود و مردم یمن با شهادت او شخصیتی بزرگ را از دست دادند، تصریح کرد: رئیس‌جمهور شهید برای آینده کشور و جهاد ارزش زیادی قائل بود.

انتهای پیام

نظر شما