شناسهٔ خبر: 53623374 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم:

رئیسی با اشاره به بدهی های دولت قبل گفت: بهبود شرایط امروز شبیه «معجزه» است/ رئیسی گفت به مردم بگویید آینده ایران درخشان است

رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم از دیدارش با رئیسی گفته و می گوید: ابراهیم رئیسی از مدعوین خواستند که به مردم و دوستان خبر دهند که آینده ایران درخشان تر از گذشته خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با اشاره به دیدار صاحب نظران حوزه علمیه با رئیسی گفت: دولت جدید از شروع کار با نخبگان و دلسوزان کشور به صورت مستمر در حال مشورت و برگزاری جلسات است و این جلسه هم مشورت و هم انتقال مشکلات جامعه و مردم به رئیس دولت بود.

وی افزود: این مراسم یک افطاری صرف نبود بلکه جلسه دوساعتی برای انتقال دغدغه های اندیشمندان حوزوی و مشکلات جامعه بود، در این جلسه دغدغه های فراوانی از سوی مدعوین مطرح شد که مهم ترین آن ها مشکلات معیشتی مردم، اشتغال، مسکن، گرانی و تورم افسارگسیخته بود، همچنین طرح هایی برای حل معضلات ارائه شد.

برنامه های آیت الله رئیسی نوید آینده ای روشن را می دهد

استاد حوزه علمیه امید و راه حل های ابراهیم رئیسی را دلیلی بر مثبت بودن برنامه های آینده دولت برشمرد و اظهار داشت: دولت برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای حل مشکلات جامعه دارد که نوید از آینده ای روشن برای جامعه و ملت ایران می دهد، اما متاسفانه عده ای یأس و ناامیدی را در جامعه پمپاژ می کنند. رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با اشاره به بدهی های دولت قبل ابراز کرد: حجت الاسلام رئیسی با اشاره به بدهی های دولت قبل، وضعیت موجود و بهبود شرایط گذشته را معجزه برشمرد که در حال حاضر کشور ارز کافی دارد و بدون عقب ماندگی حقوق کارکنان را پرداخت می کند.

وی همت و فعالیت جهادی و خستگی ناپذیر دولت را ستودنی برشمرد و گفت: ابراهیم رئیسی از مدعوین خواستند که به مردم و دوستان خبر دهند که آینده ایران درخشان تر از گذشته خواهد بود.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما