شناسهٔ خبر: 53620453 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

دبیرکل حزب کارگزاران و خبرگزاری اصول گرا اعلام کردند:

دو واکنش به مواضع فائزه هاشمی درباره ادامه حضور سپاه در فهرست تحریم ها

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به مواضع اخیر فائزه هاشمی در حمایت از تحریم سپاه گفت: این مواضع، موضع شخصی خانم هاشمی است و موضع حزب کارگزاران نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین مرعشی درباره اظهارات اخیر فائزه هاشمی در کلاب هاوس مبنی بر حمایت از تحریم سپاه، گفت: این مواضع، موضع شخصی وی بوده و موضع حزب کارگزاران نیست. 

وی افزود: در حزب کارگزاران سازندگی هیچ بحثی درخصوص صحبت‌های اخیر وی نشده است.

براساس این گزارش، خبرگزاری فارس هم با اعلام عضویت فائزه هاشمی در شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، اعلام کرد: با توجه به هم‌زمانی این اظهارات با اقدامات دیپلماتیک در خلال برجام و سنگ‌اندازی‌ها و شبکه داخلی آمریکا در ایران با این ادعا که اگر مذاکرات وین به شکست منتهی شود، مقصر سپاه است، اظهارات دختر هاشمی رفسنجانی در حوزه امنیتی قابل‌بررسی و پیگرد است و فائزه عملاً به‌ عنوان پیاده‌نظام آمریکا به ایفای نقش پرداخته است.

به نظر می‌رسد نه محسن هاشمی و نه عفت مرعشی و نه دیگر فرزندان هاشمی، توان مقابله و مدیریت فائزه را ندارند. البته این عدم مدیریت درباره سایر خانواده هاشمی نیز مصداق دارد. به‌عنوان‌مثال عفت مرعشی در فتنه 88، بدون اینکه شخصی از خانواده نسبت به اظهارنظر انتقادی کند، اعلام کرد اگر تقلب کردن، بریزید تو خیابان...

در واقع فائزه و محسن و عفت مرعشی و شخص هاشمی نشان داده‌اند این خانواده خود را حق مطلق می‌پندارد. لذا هر عضوی از خانواده هر موضوعی به ذهن متبادر می‌شود را به زبان جاری می‌کند.

فائزه هاشمی گفته بود: خروج سپاه پاسداران از فهرست تحریم‌‌ها به سود منافع ملی و جامعه ایران نیست. تنها راه بازگشت سپاه به پادگان‌ها این است که در تحریم‌ها باقی بماند! چیزی که از سپاه نصیب جامعه ایران می‌شود، منفی است و باید جایی متوقف شود .

انتهای پیام

نظر شما