شناسهٔ خبر: 53608782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حذف نوربخش و منجزی از دور رقابت‌ها

تهران- ایرنا- مسابقات پنج وزن رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه‌شنبه) در شهر اولان باتور مغولستان آغاز که علی نوربخش و امیر قاسمی منجزی نمایندگان وزن‌های ۵۵ و ۱۳۰ کیلوگرم از دور پیکارها حذف شدند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۳۰ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می‌شود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی نوربخش در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب آروجان حالاکورکی دارنده مدال برنز آسیا از هند شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، نوربخش از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۴ بالجینیام دامجین از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل کنسوکه شیمیزو دارنده مدال برنز جهان از ژاپن با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله به مصاف میرامبک آیناگولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم عارف حبیب‌اللهی در دور نخست با نتیجه ۹ بر یک مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز به  دیدار رده‌بندی راه یابد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم  ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷ بر یک مقابل ملیس آیتبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر مقابل پریم پریم از هند به پیروزی رسید. وی در  در دور دوم مقابل مومینجان عبدالله‌یف دارنده مدال طلای بازی های آسیایی از ازبکستان با نتیجه ۹ بر ۸ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف کره‌ای، وی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نظر شما