شناسهٔ خبر: 53599979 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

تهران- ایرنا- وزیر اطلاعات در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دولت ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در پیام تبریک خود به مناسب روز ارتش خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آورده است: درود ملائکه و مقربین و اولیای الهی بر شهدای عظیم‌الشأن ارتش ایران اسلامی.

خطیب در این پیام افزود: یاد و خاطره‌ حماسه‌های بزرگ، وفاداری‌ها، ایستادگی‌ها، مقاومت سترگ، دفاع و تهاجم‌های ارتش اسلام؛  مقاومت سترگ، دفاع و تهاجم‌های ارتش اسلام گرامی و جاودان باد.

وی تصریح کرد: گسستن آگاهانه و شجاعانه‌ قیود وابستگی و پیوستن عالمانه و متعهدانه به جریان تاریخی امت و امامت به رهبری بزرگ مرد تاریخ معاصر، حضرت امام خمینی (ره)، مقاومت اسطوره‌ای و دفاع مقدس برابر توطئه‌های تجزیه‌طلبانه و ایران‌ستیزانه و حضور سرنوشت‌ساز در جنگ تحمیلیِ استکبار جهانی علیه ایرانِ مظلوم، هجوم رعدآسا و صاعقه‌وار بر خصم دون و صیانت از مرزها و کیان مقدس ایران، چه در مرزها و چه در فرامرزها تا دوردست‌های عالم و وفاداری بی‌نظیر ارتش به ملت، به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، به رهبر فرزانه‌ انقلاب و فرمانده‌ معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای.

وی افزود: هزاران درود و آفرین بر ارتشی که همواره مورد عنایت ویژه‌ امامین انقلاب اسلامی و ملت عزیز، سربلند و قدرشناس ایران است.

وزیر اطلاعات در این پیام تبریک خاطرنشان کرد: هم‌رزمان گمنام ارتشیان، از پایگاه عظیم مبارزه و جهاد مقدس وزارت اطلاعات و جامعه اطلاعاتی، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز خجسته‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراتب مودت، همدلی و همراهی خویش را اعلام می‌دارند. دوام توفیقات عظیم و عزتمندانه‌ آن فرماندهی معظم و ارتش جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواهانیم.

نظر شما