شناسهٔ خبر: 5359953 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

حملات هوايی ارتش عراق به مقر و انبار سلاح داعش در الرمادی

جنگنده های ارتش همچنین چهار مقر و پناهگاه عناصر داعش را در شهر الرمادی بمباران کردند و تعداد زیادی از آنان به هلاکت رساندند. نیروهای ویژه پلیس فدرال تحت فرماندهی مرکز عملیات نظامی استان الانبار در یک عملیات نظامی ویژه در منطقه تل الشیخ سعدون در الانبار دست کم 24 تن از تروریست های را از پای درآوردند و دو خودروی تروریست ها منهدم کردند. نیروهای امنیتی ویژه ارتش یک زره پوش بمب گذاری شده داعش را در محله الخسفه استان الانبار منهدم، 25 بمب و چهار کمربند انفجاری را کشف و خنثی کردند.

صاحب‌خبر -
جنگنده های ارتش عراق مقر عناصر داعش و انبار سلاح آنان را در شهر الرمادی مرکز استان الانبار بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی مصر از بغداد، وزارت دفاع عراق روز دوشنبه اعلام کرد جنگنده های سوخوی نیروی هوایی ارتش یک انبار بزرگ سلاح و تجهیزات نظامی تروریست های داعش را در شهر الرمادی هدف قرار دادند که به انهدام کامل انبار سلاح و هلاکت شماری از تروریست ها منجر شد.

وزارت دفاع عراق افزود: جنگنده های ارتش همچنین چهار مقر و پناهگاه عناصر داعش را در شهر الرمادی بمباران کردند و تعداد زیادی از آنان به هلاکت رساندند.

وزارت دفاع عراق افزود: نیروهای ویژه پلیس فدرال تحت فرماندهی مرکز عملیات نظامی استان الانبار در یک عملیات نظامی ویژه در منطقه تل الشیخ سعدون در الانبار دست کم 24 تن از تروریست های را از پای درآوردند و دو خودروی تروریست ها منهدم کردند.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع عراق، نیروهای امنیتی ویژه ارتش یک زره پوش بمب گذاری شده داعش را در محله الخسفه استان الانبار منهدم، 25 بمب و چهار کمربند انفجاری را کشف و خنثی کردند.

وزارت دفاع عراق تاکید کرد نیروهای امنیتی در درگیری با تروریست های مسلح در منطقه حصیبه در شرق الرمادی نیز شماری از آنان را کشتند و چند خودروی آنان را به آتش کشیدند.

یگان های ویژه پلیس عراق نیز حمله داعش به منطقه بیست و پنج در الرمادی را دفع و تلفات و خسارات زیادی به آنان وارد کردند.

نظر شما