شناسهٔ خبر: 53588141 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در درگیری با اشغالگران صهیونیست؛

۱۲ فلسطینی در کرانه باختری زخمی شدند

منابع محلی اعلام کردند که در درگیری‌های شب گذشته و بامداد امروز میان فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، ۱۲ نفر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع محلی اعلام کردند که در درگیری‌های شب گذشته و بامداد امروز میان فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، ۱۲ نفر زخمی شدند.

این در حالی است که روز گذشته مسجدالاقصی شاهد درگیری‌های شدید میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان بود. گروه‌های مختلف فلسطینی با صدور بیانیه‌هایی جداگانه مقاومت و ایستادگی فلسطینیان در برابر وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را ستودند.

اخیراً شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و قدس اشغالی را «اقدامات تروریستی وحشیانه ای» دانست که با قوانین بین‌المللی، حقوق بشر و همه ادیان مغایرت دارد.

وی تصریح کرد: فلسطینی‌ها هرگز در برابر حملات خودسرانه رژیم اشغالگر علیه مردان، زنان، سالمندان، بیماران و کودکان تسلیم نخواهند شد. مردم فلسطین به نیابت از امت اسلامی به وظیفه خود عمل می‌کند، اما امت اسلامی از مسئولیت معاف نیستند و مسجد الاقصی امانتی در دست همگان است و همه باید به وظیفه خود عمل کنند و مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرند.

نظر شما