شناسهٔ خبر: 53587338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

29 فروردین تجلی اقتدار و عظمت ارتش است

استاندار هرمزگان گفت: 29 فروردین به تجلی گاه اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در گفت‌وگویی رسانه‌ای به مناسبت روز 29 فروردین ( روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) با تبریک این روز به یکایک نیروهای ولایتمدار، غیور و دلاور ارتش و خانواده‌های آنان اظهار کرد: ۲۹ فروردین ماه یادآور صدور پیام ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینى(ره) در نامگذاری این روز به عنوان روز ارتش است.

وی افزود: در پی آن رژه تاریخی نیروهای غیور ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامى و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، 29 فروردین به تجلی گاه اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ارتش مقتدر و با صلابت ایران اسلامی همواره با رشادت و ایثارگری حافظ امنیت و مدافع مرزهای زمینی، هوایی و دریایی این سرزمین بوده است که نمونه بارز آن در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رسید و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و تقدیم شهدا، جانبازان و آزادگان بسیار بر دشمن غلبه کردند.

دوستی همچنین گفت: در سالیان اخیر نیز ارتش ولایتمدار و قهرمان کشورمان با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامى، توانسته به پیشرفت‌های چشمگیر و خودکفایی در زمینه‌های مختلف به خصوص تجهیزات دفاعی با تکیه بر توان جوانان متخصص ایران عزیز دست یابد که هرچه بیشتر بر اقتدار ارتش افزوده است.

انتهای پیام/  88055

نظر شما