شناسهٔ خبر: 53585685 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

با اعلام حذف بسته‌های اینترنت ارزان‌:

معاون وزیر ارتباطات حداقل افزایش بسته‌های اینترنت را تأیید کرد

معاون وزیر ارتباطات ،گفت: بسته‌های اینترنت ارزان‌ حذف شده اما بسته گرانی هم ارائه نشده ولی حداقل افزایش، تأیید می‌ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صادق عباسی شاهکوه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر قیمت بسته‌های اینترنتی تغییر کرده، چرا اپراتور‌ها شفاف سازی نمی‌کنند، گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در بیانیه‌ای شفاف اعلام کرد. مصوبه جدیدی هم نبود اما با این‌وجود اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: بسته‌های ارزان‌قیمت حذف شده اما بسته گران قیمتی هم ارائه نشده است. البته قبول است که حذف همین بسته‌های ارزان‌قیمت هم هزینه مردم را افزایش می‌دهد. حذف بسته‌ها نیز باید به تأیید برسد اما برای افزایش قیمت بسته‌ها، مقررات سختگیرانه‌ای در نظر است و حداقل افزایش  تأیید می‌ شود.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: اگر اپراتوری بالاتر از سقف قیمت‌گذاری کند بلافاصله خواسته می شود باید به کمتر از قیمت سقف برگرداند اما اگر پایین‌تر از قیمت مصوب کف، قیمت‌گذاری شود ، گفته نمی شود بالای کف قیمت بروند اما چون قیمت کمتر از کف بازار رقابت را به هم می‌زند خواسته شده سه سال این قیمت را ادامه دهند که به نوعی تنبیه اپراتور‌ها است .

عباسی شاهکوه گفت: زمان این تنبیه به پایان رسیده و برخی اپراتور‌ها بسته‌های کمتر از کف را از فهرست بسته‌ها حذف کردند. در بررسی‌ها یکی از اپراتور‌های ثابت ، یک مورد تأییدیه را رعایت نکرد که بلافاصله به قیمت سابق برگشت داده شد. تغییر تعرفه تلفن ثابت هم نیازمند مصوبه ستاد تنظیم بازار است .

انتهای پیام

نظر شما