شناسهٔ خبر: 5357853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرحله اول تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان به نام شهید یاری مزین شد

تبریز - ایرنا - مرحله اول سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان به نام شهیدجواد یاری مزین شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ستاد برگزاری این دوره از رقابت ها، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در دیدار با خانواده این شهید بزرگوار گفت: مرحله اول سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان به نام شهید جواد یاری نامگذاری شده و یاد این قهرمان که سابقه حضور در تور دوچرخه سواری را نیز دارد زنده نگه داشته خواهد شد.

وی افزود: دفاع از اسلام و ولایت فقیه آرمان شهدا بوده و امروز بعد از گذشت سال ها از حماسه جاویدان دفاع مقدس و فروکش کردن آتش جنگ تحمیلی هنوز فریاد تکبیرهای رزمندگان اسلام، لرزه به اندام دشمنان این مرز و بوم می اندازد.

اسبقیان اضافه کرد: مسلما خون شهیدان، انقلاب و اسلام را بیمه کرده و تا ابد درس مقاومت به جهانیان داده است و راه و رسم شهادت از بین رفتنی نیست.

وی افزود: پهلوانان واقعی در جامعه شهداء ، جانبازان و ایثارگران هستند که جان بر کف گرفته و در راه خدا، اسلام و ایران اسلامی به مصاف استکبار رفتند.

اسبقیان گفت: شهداء تربیت یافته و بزرگ شده مکتب مولای متقیان حضرت علی (ع) بوده و در هشت سال دفاع مقدس با عشق به ولایت فقیه در راه ایران اسلامی جان دادند.

مرحله اول سی امین دوره تور ایران - آذربایجان شرقی در مسیر تبریز - مشکین شهر و به مسافت 163.8 کیلومتر روز هفتم خردادماه جاری برگزار می شود.

7233/6183

نظر شما