شناسهٔ خبر: 53565565 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نشست مشترک دولت و مجلس یکشنبه برگزار می‌شود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس در روز یکشنبه ۲۸ فروردین خبر داد.

صاحب‌خبر -

آقای سید محمد حسینی گفت: رئیس‌جمهور تاکنون هفت بار به مجلس رفته است. نشست دولت و مجلس چندین بار برگزار می‌شود. فردا هم نشست مشترک دولت و مجلس در سالن اجلاس سران به میزبانی دولت برگزار می‌شود.

پیش از این حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس در این خصوص گفت: براساس تصمیمات اتحاذ شده قرار است پنج نماینده مجلس و پنج وزیر سخنرانی کرده و رئیس مجلس و رئیس جمهور هم به مدت ۲۰ دقیقه اظهارنظر کنند.

به گفته این عضو هیأت رئیسه مجلس، «طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بعد از سخنرانی آقای محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مقرر شده که از بین وزرای دولت قرار است آقایان ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محرابیان وزیر نیرو، فاطمی امین وزیر صمت و دو وزیر دیگر به اظهارنظر بپردازند. از بین نمایندگان مجلس هم آقایان شمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، حجت‌الاسلام آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی و دو نماینده دیگر به اظهارنظر بپردازند.»

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: از نقد استقبال می کنیم ولی اگر وزیری خواسته ما را برآورده نمی کند نباید هر حرفی درباره آن وزیر مطرح کنیم. مرز بین دو قوا باید مشخص باشد و نماینده نباید در کار اجرا دخالت کند زیرا این کار به نفع خود نماینده نیست. اگر قوا دست به دست هم دهند مشکلات مردم حل می‌شود. در صورت چالش و درگیری میان قوا، کشور ضرر می‌کند.

نظر شما