شناسهٔ خبر: 53565177 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بی‌اطلاعی سخنگو از دستگیری عضو هیئت‌رئیسه

اصولی: اتفاقات مشهد ختم به خیر خواهد شد

سخنگوی فدراسیون فوتبال از دستگیری عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ابراز بی اطلاعی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم افطاری امشب فوتبالی‌ها در خصوص برنامه بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که بازی‌های دوستانه خوبی در سطح بالا برای تیم ملی داشته باشیم. در حال رایزنی و پیگیری هستیم و به محض نهایی شدن، خدمت مردم عرض خواهیم کرد.

او در مورد اتفاقات مشهد و اینکه پیگیری‌ها به کجا ختم شد گفت: وزیر محترم کشور گزارش دادند. جمع بندی انجام شد و موضوع در کانال خودش پیگیری و انشالله که ختم به خیر می‌شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به برخی‌ها که او را مقصر اتفاقات مشهد می‌دانند و خواستار برخورد با او شده‌اند و حضور اصولی همراه با تیم ملی فوتسال در خارج از کشور را پاداشی برای او به جای جریمه می‌دانند گفت: باید اول روشن کنید که منظور از تقصیر دقیقا چیست. تصمیم گیرنده و تصمیم گیر یک نفر نبود. یک‌سری مراحلی طی و درخواست‌هایی داده شده است. با این درخواست‌ها موافقت صورت گرفته و مخالفتی نشده است. این ها همه باهم رخ داده است.
در مورد فوتسال هم باید بگویم که به هر حال مسئولیت کمیته را به‌عهده داریم و مصوبات شورای برون مرزی هم دو، سه هفته قبل از این موضوع صورت گرفته بود. به هر حال کنار تیم بایستی می‌رفتیم. با توجه به ترکیب جوانی که آقای شمسایی ایجاد کردند، نسل جدیدی را خواهیم دید. لازم بود که همراه تیم حضور داشته باشیم و با مسئولین سایر کمیته‌ها برای بازی‌های تدارکاتی و دیگر موضوعات گفت‌و‌گو کنیم. این همراهی یک برنامه ریزی از قبلِ طبیعی، اداری، تشکیلاتی و مرسوم بود که مسئول کمیته کنار تیم باشد.

 

 

اصولی در رابطه با نامه اعضای هیئت‌رئیسه به کمیته اخلاق در شکایت از عزیزی خادم و تخلفاتی که او در دوران ریاستش مرتکب شده تاکید کرد: مستنداتی که آماده شده بود، جمع بندی و به کمیته اخلاق ارسال شد. به هر حال ارکان قضایی فدراسیون مستقل هستند و پرونده در حال بررسی است. تصمیم گیری هم بر اساس این بررسی‌ها انجام خواهد شد.

او در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات مالیاتی فدراسیون خاطرنشان کرد: فدراسیون از قبل یک بدهی مالیاتی داشت. عدد به 10 سال پیش بر می‌ردد. آقای ماجدی و من یک جلسه‌ای با وزیر محترم در مشهد داشتیم. ایشان دستوراتی برای مساعدت دادند. امیدواریم که این دستورها در سطح اداره کل امور مالیاتی تهران اجرایی و حساب‌ها باز شود. کارها در حال انجام است و من از آقای خاندوزی به‌خاطر همکاری‌هایشان تشکر می‌کنم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با ابراز بی اطلاعی از دستگیری شهره موسوی گفت: من هنوز اطلاعی ندارم و چیزی نشنیدم. باید بررسی کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

سوال پایانی از اصولی در خصوص شایعه نامه نگاری او برای جلوگیری از عزل چهار عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون تاکید کرد: انطباق یک‌سری موارد با اساسنامه مورد بحث بود که در هیئت‌رئیسه بررسی کرده و نتیجه‌اش را می‌گوییم.

برچسب‌ها:

نظر شما