شناسهٔ خبر: 53549151 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افتتاح نمایشگاه قرآن در شب میلاد امام حسن‌مجتبی(ع)

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همزمان با شب میلاد امام حسن‌مجتبی (ع) در مصلای امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

معاون اجرایی بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۰۰ امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و شخصیت‌های فرهنگی و قرآنی، بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز به کار می‌کند.

به گفته «حامد منیری»، نمایشگاه امسال پس از دو سال وقفه با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید سپاه قدس سردار حاج قاسم سلیمانی، در ۴۰ هزارمترمربع و در ۴۵ بخش برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: آثار و تولیدات نوین قرآنی و فرهنگی در نمایشگاه غرفه‌های مختلف نمایشگاه، در معرض دید علاقه‌مندان روزه‌دار قرار خواهد گرفت.

معاون اجرایی بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه خانواده، محور فعالیت‌ها و برنامه‌های امسال نمایشگاه است، اظهار کرد: مبنای نمایشگاه امسال امیدبخشی و امیدآفرینی است و شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» نیز بر همین موضوع تاکید دارد.

منیری، معرفی خادمان نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و قرآن کریم با حضور رئیس‌جمهور را از دیگر برنامه‌های نمایشگاه امسال برشمرد و گفت: برای نخستین بار قرار شده است تلویزیون اینترنتی بر بستر برخی رسانه‌ها ایجاد شود و نشست‌های نمایشگاه در شبکه‌های اجتماعی و مجازی هم قابل استفاده باشد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به مدت دو هفته تا جمعه _نهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۳۰ در مصلای امام خمینی (ره) پذیرای مشتاقان قرآن و عترت است.

نظر شما