شناسهٔ خبر: 53534067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اسکوچیچ: امیدوارم توپ صحبت کند نه کینه بین ایران و آمریکا

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است دیدار با آمریکا در جام جهانی رنگ و بوی سیاسی نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ دراگان اسکوچیچ که پس از مشخص شدن قرعه ایران در جام جهانی 2022 قطر بارها و بارها با سوال درباره بازی با آمریکا روبرو شده برای چندمین بار به این سوال پاسخ داد و گفت: برخورد گرم بازیکنان ایران و آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه یک پیام قوی و روشن بود، فکر نمی‌کنم آن اتفاقات این بار تکرار شود، اما امیدوارم فقط و منحصراً این توپ باشد که صحبت کند نه کینه‌های طرف مقابل.

وی ادامه داد: هر حریفی سخت است، بالاخره ما در مورد جام جهانی صحبت می‌کنیم،با این حال، مصمم هستیم که به مرحله حذفی راه پیدا کنیم. ما تیم خوبی هستیم و اغلب به پسر‌ها (بازیکنان ایران) می‌گویم که به آن ایمان داشته باشند.

سرمربی کروات تیم ملی درباره اولین بازی در جام جهانی نیز گفت: من ساوت گیت سرمربی انگلیس و فلسفه فوتبال او را به خوبی می‌شناسم. صحبت از ارزش‌ها و کیفیت تیمی و فردی سه شیر‌ها (انگلیس) بی فایده است، اما ایران از همان ابتدا هرگز احساس شکست نمی‌کند. بله ما احترام می‌گذاریم، اما نمی‌ترسیم.

اسکوچیچ درباره اخباری که درباره جانشینی اش مطرح شد نیز گفت: خیلی‌ها من را دست کم گرفتند و احترامی برایم قائل نشدند، اما الان خیلی خوشحالم، چون در آزمون میدان پیروز شدم و بهترین‌ها هنوز در راه است.

 

نظر شما