شناسهٔ خبر: 53508474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دادستان قزوین:

فرد هتاک به ائمه اطهار(ع) و مقدسات در قزوین روانه زندان شد

قاسمی گفت: فرد هتاک به ائمه اطهار (ع) و مقدسات در قزوین دستگیر و روانه زندان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، «محمد قاسمی» بیان کرد: حسب گزارش ضابطان قضایی، فرد هتاک به ائمه اطهار (ع) و مقدسات شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین روانه زندان شد.

 

دادستان قزوین افزود: اتهامات متهم موصوف توهین به ائمه اطهار (ع) و مقدسات، تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب است که این پرونده با توجه به اهمیت موضوع به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و کیفرخواست آن صادر شده و برای صدور رای به دادگاه های کیفری 2 قزوین ارسال می شود .

 

وی عنوان کرد: این فرد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب و تصاویری با موضوع عناوین اتهامی می کرد که با صدور دستور قضایی مورد رصد ضابطان قضایی قرار گرفت و پس از شناسایی، دستگیر شد .

 

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت در فضای مجازی از آنجایی که عمومیت دارد، باید در چارچوب قوانین و اصول اخلاقی باشد و افراد نباید اقدام به انتشار هرگونه مطالبی کنند و از آنجایی که این فضا مورد رصد دستگاه های متولی و نظارتی قرار دارد، متخلفان و هنجارشکنان شناسایی خواهند شد و قطع یقین برخورد دستگاه قضایی با اینگونه افراد بازدارنده خواهد بود.

پایان پیام/293

نظر شما