شناسهٔ خبر: 53506164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نقص فنی پرواز کیش-تهران را در فرودگاه اصفهان نشاند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: نقص فنی هواپیمای بوئینگ 83 از تهران به مقصد کیش را در فرودگاه اصفهان نشاند.

صاحب‌خبر -

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هواپیمای آتا بویینگ ۸۳ پرواز کیش به مقصد تهران با ۱۷۴ مسافر به علت نقص فنی در یکی از موتورها وضعیت اضطرار اعلام کرد و ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه سالم در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

وی با بیان اینکه مقرر شد به مسافران خدمات ارائه شود تا با پرواز دیگر به مقصد تهران اعزام شوند، افزود: فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه تهران در حوادث و سوانح تعیین شده است.

پرواز تهران-کیش در فرودگاه اصفهان سالم به زمین نشست

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در ساعت ۲۳ و ۳۴ دقیقه شامگاه سه‌شنبه پس از اعلام درخواست همکاری برج مراقبت فرودگاه شهید بهشتی از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان در خصوص اعلام وضعیت اضطراری پرواز تهران به کیش و فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان، بلافاصله ۴ اکیپ کامل با تجهیزات و امکانات لازم از ایستگاه‌های ۶ ، ۷ ، ۱۵ و ۱۹ به همراه معاون عملیات آتش نشانی اصفهان، مدیران مناطق یک و ۳ و و افسر کشیک وقت در محل فرودگاه اصفهان حاضر شدند.

وی بیان کرد: این پرواز با بیش از ۱۷۰ مسافر خود سالم به زمین نشست و مشکل خاصی به وجود نیامد، توضیحات کامل در این خصوص به عهده کارشناسان فنی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

نظر شما